کرمان؛

جلسات تفسیر و اخلاق آیت الله شیخ بهایی در کرمان برگزار می شود

استاد درس خارج فقه و اصول برنامه های هفتگی خود در حوزه قرآن، اخلاق، فرهنگ و کلاس های درس را تشریح کرد.

جلسات تفسیر و اخلاق آیت الله شیخ بهایی در کرمان برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان آیت الله احمد شیخ بهایی، استاد درس خارج فقه و اصول که این درس به همت وی پس از ۲۱ سال در کرمان احیاء شد، برنامه های هفتگی خود در حوزه قرآن، اخلاق، فرهنگ و کلاس های درس تشریح کرد.
 
 وی گفت: جدای از تدریس دروس خارج فقه و اصول که هر روز صبح ها در مسجد جامع و عصرها در مسجد امام خمینی(ره)برگزار می شود، برنامه های دیگری نیز داریم که از جمله آن اقامه سه وعده نماز جماعت در مسجد امام زمان (عجل الله تعالی)در خیابان شهید چمران است.
 
 آیت الله شیخ بهایی افزود: مابین نمازهای «ظهر و عصر» و «مغرب و عشاء» صحبت مختصری درباره مسائل روز داریم و جمعه شب ها نیز مباحث اخلاقی و درس اخلاق مطرح می کنیم که در این زمینه بیشتر مسائل مورد نیاز مورد توجه است و البته در طرح بحث ها، مخاطب عام را در نظر می گیریم تا بحث ها برای همه قابل استفاده باشد.
 
 وی بیان داشت: هر دو هفته یک بار، جمعه شب ها، در سالن انتظار خیابان ۲۴ آذر نیز مباحث تفسیری داریم که از آخر قرآن و از سوره ناس آغاز کردیم.
 
 شیخ بهایی همچنین به جلسات هفتگی درس تفسیر، دوشنبه شب ها به مدت نیم ساعت در مسجد امام زمان عجل الله تعالی اشاره و تصریح کرد: سعی می شود تا ضمن بحث ها فنی، به گونه ای مباحث مطرح شود تا برای دیگران نیز قابل استفاده باشد.
 
 وی اظهار داشت: در این جلسات که تفسیر قرآن را از سوره حمد آغاز کردیم و قرار است تا پایان قرآن کریم ادامه هم ادامه دهیم؛ هم اکنون تفسیر سوره بقره را ارائه می دهیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.