رئیس شورای اسلامی بوشهر:

سرمایه‌گذاران حوزه سلامت حمایت شوند

رئیس شورای اسلامی بوشهر بر ضرورت ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در حوزه سلامت در کنار حمایت از این حوزه تاکید کرد.

سرمایه‌گذاران حوزه سلامت حمایت شوند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده امروز در نشست رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید بود که در استان نیز با حمایت ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این طرح به خوبی اجرا شده و نتایج آن برای مردم مشهود است.

وی اضافه کرد: یکی از حوزه‌هایی که بیشتر مردم با آن سرو کار دارند و در زندگی روزمره خود با آن مواجه هستند حوزه سلامت است لذا هر چه در توان داریم باید برای تامین این نعمت بزرگ مصرف کنیم.

رئیس شورای اسلامی بوشهر بیان کرد: در مجمع مشورتی روسای شوراهای کشور پیشنهاد دادم در راستای توجه به وضعیت خدمات درمانی شهروندان، شهرداری‌های مراکز استان‌ها یک مرکز درمانی مجهز احداث کنند و این مرکز در نقطه‌ای ساخته شود که به راحتی در دسترس همه شهروندان استان باشد.

برزگرزاده اضافه کرد: تلاش در حوزه درمان مایه خرسندی است و در این راستا کارهای خوبی صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش داشت و از فرصت‌های پیش‌رو استفاده بهینه کرد.

وی بر ضرورت ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: باید در زمینه سلامت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت‌های اساسی انجام شود تا نیاز نباشد شهروندان برای درمان خود به استان‌های همجوار مراجعه کنند؛ در صورتی که این سرمایه‌گذاران با قوانین دست و پاگیر اداری مواجه هستند لذا با تسهیل کار آنها زمینه حضورشان در حوزه سلامت فراهم می‌شود.

برزگرزاده با تقدیر از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی قلب در بوشهر ادامه داد: انتظار داریم راه‌اندازی بیمارستان‌های تخصصی حوزه چشم، کودکان و پیوند کلیه در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: دولت برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات اقدام‌های مهمی انجام می‌دهد اما توانایی برطرف کردن همه مشکلات بخش سلامت توسط دولت امکان‎پذیر نیست و باید در این زمینه خیرین ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.