شرکت دختران اسکی باز افغانستان در مسابقات زمستانی دانشجویان جهان

ریاست تربیت بدنی اعلام کرد که برای اولین بار تیم اسکی وزارت تحصیلات عالی برای شرکت در مسابقات زمستانی دانشجویان جهان، عازم قزاقستان شده است.

شرکت دختران اسکی باز افغانستان در مسابقات زمستانی دانشجویان جهانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عارف پیمان، سخنگوی ریاست تربیت بدنی گفت که تیم اسکی دانشگاه‌های افغانستان را دو دختر اسکی باز بامیانی از مرکز افغانستان نمایندگی می‌کنند که دیروز سه‌شنبه ( پنجم دلو کابل را به مقصد قزاقستان ترک کردند.

به گفته ریاست تربیت بدنی، رقابت‌های ورزشی دانشگاه‌های جهان با اشتراک ۶۴ کشور از دهم دلو آغاز و برای حدود ۱۰ روز در شهر آلماتی قزاقستان ادامه خواهد داشت.

در بیست و هشتمین دوره بازی‌های زمستانی دانشجویان در ۱۲رشته ورزشی در دو بخش ورزش‌های روی برف و روی یخ در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

دو روز قبل نیز تیم سه نفری اسکی بازان افغانستان پس از ختم بازی‌ها در کره جنوبی با یک مدال طلا و یک برنز به افغانستان بازگشتند.

یک تیم پنج نفره اسکی‌بازان افغانستان نیز دو روز قبل جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی عازم شهر"سوات" ایالت "خیبر پشتون‌خواه" پاکستان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار