دبیر اجرایی مسابقات ورزشی در شهرستان رفسنجان:

برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان افغانستانی با هدف ارتقای سطح سلامت

نخستین دوره مسابقات ورزشی دانشجويان افغانستان شهرستان رفسنجان برگزار شد.

برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان افغانستانی با هدف ارتقای سطح سلامت
عليرضا صاحبی و دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان افغانستان در شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه این مسابقات ورزشی برای دانشجویان افغانستانی به میزبانی کانون «ادنا»ی دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار می‌شود، اظهارداشت: ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان در 8 رشته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این المپیاد ورزشی در دو مرحله برگزار خواهد شد، گفت: یک مرحله از آن در بهمن‌ماه سال جاری و مرحله دوم آن در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی نخسین دور از المپیاد ورزشی دانشجویان مهاجر افغانستانی شهرستان رفسنجان در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات چهار تیم در رشته فوتسال، 12 تیم در رشته فوتبال دستی و 20 ورزشکار در دو و میدانی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

صاحبی در پایان با اشاره به این موضوع که بیش از 200 دانشجوی افغانستانی در شهرستان رفسنجان استان کرمان مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: این مسابقات با هدف افزایش سطح سلامت و توانمندی‌های ورزشی دانشجویان در این شهرستان برگزار می‌شود.

گفتنی است این المپیاد ورزشی همزمان با سالروز پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن ماه جاری با تقدیر از نفرات نخست رشته‌های ورزشی به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار