سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان معارفه شد

مراسم معارفه سرمربی و کادر فنی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان صبح امروز توسط فدراسیون فوتبال این کشور در کابل برگزار شد.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان معارفه شد
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، فدراسیون فوتبال افغانستان سرانجام پس از ماه‌ها انتظار و قطع همکاری با «پیتر شگرت» کروات، سرانجام صبح امروز در یک نشست خبری سرمربی و کادر فنی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را معرفی کرد.

بر این اساس «اوتو فیستر آلمانی» به طور رسمی طی قرار دادی 5 ساله سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان شد.

فیستر 79 ساله جانشین پیتر شگرت کروات می‌شود که قبل از مسابقه دوستانه با تاجیکستان در سال 2016 به دلیل اختلافات با سران فدراسیون فوتبال افغانستان از تیم ملی فوتبال افغانستان کناره‌گیری کرد.

اوتو فیستر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان نیز در جریان مراسم معارفه‌اش گفت: دوست دارم در کشورهای مختلف مربیگری کنم، فوتبال برایم مقدس است و دوست دارم در افغانستان تجربیات جدیدی کسب کنم.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان در ادامه نیز گفت: خوشحالم که کادر فنی جدیدی را در اختیار دارم و امیدوارم بتوانیم آنچه هدفمان است، یعنی صعود به جام ملت‌های آسیا دست پیدا کنیم.

«علی عسکر لعلی» مدیر عمومی تیم‌های ملی فوتبال افغانستان نیز در جریان این نشست خبری از برگزاری یک اردوی تدارکاتی در تاریخ 15 مارس در کشور قطر خبر داد و گفت: تیم ملی قبل از دیدار با ویتنام با تیم فوتبال سنگاپور نیز دیدار دوستانه‌ای برگزار خواهد کرد.

در کنار فیستر، «انوش دستگیر» به عنوان کمک مربی، «منصور فقیریار»، مربی دروازبانان، «مصطفی مهرزاد»، هماهنگ کننده، و «علی عسکر لعلی» نیز به عنوان سرپرست و مدیر تیم ملی فوتبال افغانستان توسط فدراسیون فوتبال به عنوان کادر فنی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان معرفی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار