مشهد؛

ضرورت تمرکز بر صنعت در حل بحران آب

کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر اسفند امسال در تربت جام برگزار می شود

ضرورت تمرکز بر صنعت در حل بحران آببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دبیر اجرایی کنفرانس ملی توسعه پژوهش های نوین با بیان اینکه امروزه انرژی های نوین از اهمیت بالایی برخوردار هستند، عنوان کرد: منطقه تربت جام در زمینه انرژی های بادی و خورشیدی پتانسیل های فراوانی دارد که در کنفرانس علمی پیش رو به آن خواهیم پرداخت.

مصطفی عطا زندی افزود : صنعت شهرستان تربت جام در حال رشد و توسعه بوده و لازم است نیروی کار کارخانه ها توسط مردم بومی منطقه تامین شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر ارائه مقالات و نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با حضور اساتید بنام کشور برای دانش آموزان و دانشجویان نیز در این کنفرانس برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی این کنفرانس درخصوص محورهای همایش اظهار کرد: انرژی های تجدیدپذیر، فناوری های نوین برق در ساختمان، الکترونیک، مخابرات، کنترل، قدرت، مهندسی پزشکی و کامپیوتر از محورهای این کنفرانس هستند که هرکدام زیرشاخه های متعدد دارند.

وی خاطرنشان کرد : تاکنون 57 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است.

عطازندی با بیان این مطلب که مقالات توسط 37 داور از اساتید مطرح کشور بررسی خواهند شد، تصریح کرد: کمیته علمی شامل 37 عضو است که استاد تمام هایی از دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، فردوسی، بیرجند، صنعتی سجاد، امام رضا (ع)، علوم پایه زنجان، شهید منتظری، خراسان، آب و برق خراسان، علوم و تحقیقات تهران و شیراز آن را تشکیل می دهند.

وی از دکتر نجفی مشاور رییس جمهور، دکتر وکیلیان رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف و دکتر غفوری فرد عضو شورای انقلاب فرهنگی بعنوان مهمانان ویژه این کنفرانس یاد کرد و گفت: کنفرانس "توسعه پژوهش های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر" روزهای چهارم و پنجم اسفند امسال در سالن تربیت شهرستان تربت جام برگزار خواهد شد.
انتهای پیام// م ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار