خانواده‌های قربانیان حملات یازده سپتامبر: عزیزان ما را دستاویز طرح‌های ضد مهاجرتی نکنید

گروهی از خانواده‌های قربانیان حملات یازده سپتامبر با تصمیم اخیر دونالد ترامپ علیه مهاجران مخالفت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد گروهی از قربانیان حملات 11 سپتامبر سال 2001 با مخالفت با فرمان اجرایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور عمدتا مسلمان به آمریکا، آن را تصمیمی اشتباه خواندند.

این خبرگزاری در گزارشی به نقل از "تری مک گاورن" که مادر خود را در حمله 11 سپتامبر به مرکز تجارت جهانی (برج های دوقلو) از دست داد، نوشت: من از استناد ترامپ به حملات 11 سپتامبر برای حمایت از تصمیم خود احساس نگرانی می کنم.

وی در ادامه اعلام کرد با سوء استفاده از حملات 11 سپتامبر در جهت پیشبرد برنامه هایی که ارتباطی با عزیزان از دست رفته در این حملات ندارند، مخالف است.

طبق فرمان اجرایی که دونالد ترامپ روز جمعه آن را به امضا رساند، ورود پناهندگان و مهاجران به آمریکا به مدت 120 روز به حال تعلیق در خواهد آمد. همچنین ورود شهروندان 7 کشور عمدتا مسلمان، شامل ایران، عراق، سومالی، لیبی، سوریه، سودان و یمن به آمریکا به مدت 90 روز ممنوع خواهد شد. این در حالی است که تصمیم ترامپ، کشورهایی که جنایت 11 سپتامبر به آنها تعلق دارد، از جمله عربستان سعودی را شامل نمی شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار