پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری در شبکه‌های مختلف خبری خارجی

شبکه‌های مختلف خبری خارجی بیانات مقام معظم رهبری در ششمین اجلاس حمایت از انتفاضه و قدس در تهران را پخش کردند.

پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری در شبکه‌های مختلف خبریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه‌های مختلف با قطع برنامه‌های خود، بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه و قدس در تهران را پخش کردند. 

شبکه تلویزیونی المنار لبنان مراسم افتتاحیه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران و سخنرانی مقام معظم رهبری در این مراسم را به طور زنده برای بینندگان خود پخش کرد.

این شبکه تلویزیونی، بیانات مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه را با ترجمه هم زمان عربی پوشش داد.

شبکه الاخباریه سوریه نیز با پوشش زنده مراسم افتتاحیه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، سخنرانی مقام معظم رهبری در این مراسم را با ترجمه همزمان عربی، برای بینندگان خود پخش کرد.

این شبکه تلویزیونی همزمان با پخش سخنان مقام معظم رهبری، مهم‌ترین بخش‌های سخنان معظم له را در قالب زیرنویس، تکرار می‌کرد.

شبکه تلویزیونی القدس، وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین، نیز از لحظات نخست آغاز ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه قدس را از ابتدا تا پایان بیانات مقام معظم رهبری و تا تفقد ایشان از مهمانان پوشش داد.

شبکه تلویزیونی القدس ترجمه عربی سخنان آقای لاریجانی و مقام معظم رهبری را پخش کرد.

شبکه المیادین بیانات مقام معظم رهبری را در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه و قدس در تهران، به صورت کامل پخش کرد. 

شبکه تلویزیونی المیادین، که از چند روز پیش، پخش ویژه برنامه هایی را درباره کنفرانس حمایت از انتفاضه و قدس در تهران آغاز کرده بود، با قطع برنامه‌های عادی خود، ترجمه بیانات مقام معظم رهبری را به صورت زنده پخش کرد. 

شبکه المیادین همچنین جملاتی از مقام معظم رهبری را به صورت خبرهای فوری و زیرنویس پخش کرد.

این شبکه همچنین با شخصیت‌های مختلف عربی درباره کنفرانس تهران و سخنان مقام معظم رهبری مصاحبه کرد.

شبکه تلویزیونی المسیره، مراسم افتتاحیه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران و سخنان مقام معظم رهبری در این مراسم را به صورت زنده و کامل برای بینندگان خود پخش کرد.

شبکه المسیره با آغاز مراسم افتتاحیه کنفرانس حمایت از انتفاضه در تهران، برنامه های عادی خود را متوقف کرد و به پوشش زنده این کنفرانس و سخنان مقام معظم رهبری در آن پرداخت. سخنان مقام معظم رهبری با ترجمه همزمان عربی برای بیینندگان المسیره پخش شد.


شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر  نیز بیانات مقام معظم رهبری را  در کنفرانس حمایت از انتفاضه و قدس در تهران به صورت زنده پخش کرد. 

این شبکه همچنین، بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری را به صورت مکتوب در زیرنویس تصاویر خود قرار داده بود.

شبکه تلویزیونی الاتجاه بیانات آیت الله علی خامنه‌ای، مقام معظم رهبری، را در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه و قدس در تهران پخش کرد. 

شبکه الاتجاه با قطع برنامه‌های عادی خود، به پخش ترجمه بیانات مقام معظم رهبری به صورت زنده اقدام کرد. این شبکه همزمان جملاتی از مقام معظم رهبری را به صورت زیرنویس پخش کرد.

لازم به ذکر است، صبح امروز ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران آغاز به کار کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بدو ورود به سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، به یادمان شهدای انتفاضه ادای احترام کردند.

در این کنفرانس بیش از 700 تن از علما، اندیشمندان و شخصیت‌های برتر سیاسی، فرهنگی و مذهبی و نمایندگانی از 80 کشور جهان حضور دارند و شعار آن «همه با هم، در حمایت از فلسطین» است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
زنده باد مقاومت و زنده باد ایران اسلامی و پایدار و جاوید باد ولایت امام خامنه ای عزیز
آخرین اخبار