کرمان؛

گرامیداشت 940 شهید رفسنجان برگزار شد

مراسم گرامیداشت سرداران و ۹۴۰شهید شهرستان رفسنجان با محوریت شهدای مفقود الاثربرگزار شد .

گرامیداشت 940 شهید رفسنجان برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانحجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در مراسم گرامیداشت یاد سرداران و ۹۴۰ شهید رفسنجان و شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان و 32 شهید مفقود الاثر شهرستان گفت: میدان ها جهاد امروز هم بلکه مهمتر از گذشته در بحث سیاسی، اقتصادی و سازندگی کشور مطرح است.

رمضانی پور گفت: جوانانی که در قالب گروه های جهادی برای خدمت به بندگان خداوند در نقاط محروم سفر می کنند در میدان های جهاد اند.

رمضانی پور بیان کرد: انقلاب ما یکی از مرزهای جغرافیایی دنیای اسلام را از ان خود کرده مرزهای بحرین یمن پاکستان افغانستان لبنان و فلسطین هم هست ما تا 25 سال آینده باید بساط رژیم کثیف صهیونیستی را جمع کرده باشیم.

وی خاطر نشان کرد: شما مردم همچنان وفادار به انقلاب و ولایت باشید رزمندگان ما در هرجای عالم این پشتوانه را دارد و حرکت های جهادی دارند در سراسر دنیا.

سردار محمد باقر زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح هم که در این مراسم حضور داشت گفت : زنده نگه داشتن یاد شهدا فرهنگ قرآنی ماست این یادواره ها عمل به توصیه قرانی است.

وی افزود: دغدغه رهبری این است که فرمودند نگران یادواره شهدا هستم که مبادا تکراری و کم اثر شود، جنگ یک پدیده خاصی بود لذا نگاه به ان باید نگاه خاصی باشد به جنگ باید نگاه با معرفت الهی شود ، شهدا سقف را مشخص کردند و ما باید به سمت آن برویم.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: برای آنکه به راه شهدا برویم باید بدانیم که از چه مسیری رفتند، کسانی راه را پیدا می کنند که مسیر حرکت این ستارگان را بدانند.

وی تصریح کرد: مدافعین حرمی که امروز سبقت گرفتند دارای جایگاهی بالایی هستنددرحالیکه یک عده جاهل متوجه نیستند نه تنها جاهل بلکه خائن هستند و متوجه نیستند که شهدای مدافع حرم در معادلات منطقه چه تاثیری داشتند.

سردار باقرزاده خاطرنشان کرد:باور داشتن به اینکه یک قدرت برتر ما را یاری می کند در رقم خوردن پیروزی موثر است، جنگ را از لایه های ایمانی باید دید.

سردار باقر زاده به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در اجلاس اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب به مسئله فلسطین می پردازد چون به آرمان فلسطین و آرمان امام(ره) و شهدا وفادار هستند و در حقیقت اسرائیل را همچنان غده سرطانی می دانند، انهایی که کوتاه می آیند چون باور ندارند.

وی بیان داشت: یادواره شهدا مرور درس های امام و شهداست خط امام (ره) پیش روی ماست.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار