شجاعان در جمع خبرنگاران:

مشکل زیر ساختی ارتباطی در انتخابات نداریم/ برای برگزاری انتخابات از شبکه امن و داخلی استفاده می‌کنیم

رئیس کمیته فناوری اطلاعات وزارت کشور گفت: برای برگزاری انتخابات آینده از شبکه امن و داخلی استفاده می‌کنیم که این شبکه اختصاصی است.

مشکل زیر ساختی ارتباطی در انتخابات نداریم/ برای برگزاری انتخابات از شبکه امن و داخلی استفاده می‌کنیم
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات نشست امروز ستاد انتخابات کشور با کمیته فناوری اطلاعات در کشور گفت: امروز در حال مرور فرایند انتخابات در بخش زیرساخت‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به زحماتی که در بخش زیرساخت و مخابرات صورت پذیرفته امروز زیرساخت‌های خوبی برای انتخابات در کشور داریم.

شجاعان تأکید کرد: با اقدامات انجام شده دغدغه‌های زیرساختی ما برطرف شده است به جز تعدادی محدود و برخی مناطق محروم مدیریت خواهد شد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات وزارت کشور تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات آینده از شبکه امن و داخلی استفاده می‌کنیم این شبکه اختصاصی بوده و تمامی زیرساخت‌ها تحت کنترل ما قرار گرفته است و بر این اساس به هیچ عنوان از شبکه اینترنت برای هیچ یک از فرایند انتخابات استفاده نخواهیم کرد.

شجاعان با اشاره به امکان به وجود آمدن خلاء و یا شبهاتی گفت: برای هر شبکه‌ای یک شبکه پشتیبان هم در نظر گرفته‌ایم و علاوه بر وجود تمامی فرایند‌های دستی فرایند‌های رایانه‌ای کاملا موجود است.

وی افزود: در صورت از بین رفتن تمامی زیرساخت‌ها که البته غیرممکن است آمادگی این را داریم که با مکانیزم‌های دستی کار خود را پیش ببریم تجربیات ما نشان می‌دهد که در این زمینه نگرانی وجود نداشته و این کار را به خوبی پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار