وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

جمع‌آوری معتادان متجاهر به سازمان بهزیستی واگذار شد

وزیر کشور گفت: مسئولیت جمع‌آوری معتادان متجاهر به سازمان بهزیستی واگذار شده و سایر دستگاه‌ها موظف هستند تا برای بهتر پیش بردن فعالیت‌ها به سازمان بهزیستی کمک کنند.

جمع‌آوری معتادان متجاهر به سازمان بهزیستی واگذار شد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست‌ با اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در جمع خبرنگاران به ارائه جزئیات این نشست پرداخت و گفت: ستاد مبازره با مواد مخدر گزارش سالانه عملکردشان را ارائه دادند.

وی افزود: یکی از طرح‌هایی که امروز به آن پرداختیم موضوع تقویت مقابله بود که بر اساس گزارش‌مان تا امروز 655 تن مواد مخدر و روانگردان توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

وزیر کشور ضمن قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی در این ماه اظهار داشت: در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر طرح‌های فوق‌العاده‌ای اجرا شد که آخرین طرح‌هایی که اجرا کردیم جمع‌آوری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در 12 استان بود.

رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه در سال آینده این افراد به سرعت ساماندهی می‌شوند، اظهار کرد: مقرر شد در ستاد مبارزه با مواد مخدر طرح ملی مبارزه با مواد مخدر در سال 96 ابلاغ و سپس اجرا شود.

وی تأکید کرد: بر این اساس مسئولیت جمع‌آوری معتادان متجاهر به سازمان بهزیستی واگذار شد و سایر دستگاه‌ها از جمله صدا و سیما، قوه قضاییه و وزارت بهداشت موظف هستند تا برای بهتر پیش بردن فعالیت‌ها به سازمان بهزیستی کمک کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار