در نشت تبیینی با حضور جمعی از حامیان :

حمید بقایی: افتخار می کنم که بدون اجازه احمدی نژاد آب نمی خورم

بقایی گفت: شنیده ام که می گویند حمید بقایی بدون اجازه آقای دکتر احمدی نژاد آب نمی خورد. من می گویم این برای من مایه افتخار است که بدون اجازه یک مسلمانِ ایرانی آب نخورم. بحمدلله بنده از آن هایی نیستم که برای آب خوردن از بیگانگان اجازه بگیرم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید بقایی روز چهارشنبه در نشست تبیینی با حضور جمعی از حامیان که در دفتر وی برگزار شد، با بیان اینکه هدف اصلی از ورود به عرصه انتخابات خدمت به ملت بزرگ ایران است، گفت: ورود بنده به عرصه انتخابات ریاست جمهوری دلایل متعددی دارد اما یکی از اصلی ترین دلایل ظلمی است که به مردم، حقیقت و عدالت روا داشته می شود. زمانی که به دروغ خدمات یک خدمتگزار صدیق زیر سوال می رود در واقع همه خدمات ملت تضییع می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر اثر اجتماعی ظلم به عدالت و خدمتگزاران حقیقی به خوبی در جامعه احساس می شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه به فردی که خادم ملت ایران بوده و صادقانه با همه وجود برای ملت زحمت کشیده است، با دروغ، حقه بازی و سخنان بی پایه ظلم می کنند و در تلاش هستند تا خدماتش را به حاشیه ببرند. با مشاهده این وضعیت انسان احساس تکلیف می کند تا در حد توان در صحنه حضور داشته باشد. به امید خدا و با دعای خیر مردم می خواهیم وضعیت نابسامان کنونی را به سوی اصلاح و بهبود تغییر دهیم.

وی افزود: من از سال 84 و در دیگر مقاطع از نزدیک شاهد دلبستگی ملت به جناب دکتر احمدی نژاد بودم و مشاهده کردم که چگونه برای او دعا می کردند و خدا را شکر می گفتند. در چنین شرایطی، اینکه عده ای بکوشند این انرژی مردم را به هیچ انگارند و بگویند طی 8 سال دولت های نهم و دهم کشور نابود شد، ظلمی بزرگ است و نمی توان در برابر آن ساکت بود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه در حال حاضر در همه جای جهان، شاهد جنگ بین ظالم و مظلوم و نبرد میان فقر و غنا هستیم، اظهارکرد: معادلات سیاسی در همه جای جهان تغییر کرده و دیگر یک عده قلیل نمی توانند با هیاهو و حقه بازی مردم را به سوی خودشان بکشانند. امروز همه مردم در سراسر جهان معترض هستند و تغییر در معادلات جهانی بر اساس آنچه از رفتار انتخاباتی مردم در نقاط مختلف دنیا مشاهده می کنیم، کاملا مشهود است. امروز در همه جای جهان مردم در یک سو و داعیه داران مسئولیت در جبهه مقابل قرار دارند.

حمید بقایی ادامه داد: در چنین شرایطی هر کس صادقانه دلش با مردم باشد، قطعا پیروز است و هیچ تردیدی هم وجود ندارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم گفت: اگر مثل مردم غذا بخوریم، مثل آن ها زحمت بکشیم و کار کنیم، اگر تفریحمان مثل مردم باشد و در یک کلام مردمی زندگی کنیم، ناخودآگاه شبیه مردم فکر می کنیم و در نتیجه به راحتی احساسات مردم را درک می کنیم. مشکل رقبای ما این است که حضور در دل مردم و کف جامعه برایشان سخت است و عادت به زندگی در چنین شرایطی ندارد. امروز بر ما تکلیف است که نگذاریم زحمات و خون شهدایی که در طول تاریخ برای این مرز و بوم بر زمین ریخته شده، به راحتی توسط عده ای به هدر رود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: شنیده ام که می گویند حمید بقایی بدون اجازه آقای دکتر احمدی نژاد آب نمی خورد. من می گویم این برای من مایه افتخار است که بدون اجازه یک مسلمانِ ایرانی آب نخورم. بحمدلله بنده از آن هایی نیستم که برای آب خوردن از بیگانگان اجازه بگیرم.

حمید بقایی با تاکید بر اینکه بزرگترین مشکل امروز کشور، بی صداقتی، دروغ و فریبکاری است، گفت: ادعا کردند که پول نداریم و خزانه دولت خالی است. احتمالا فکر می کنند زمان محمد علی شاه قاجار است. در زمان محمد علی شاه خزانه کشور در کاخ گلستان بود. بعد از انقلاب مشروطه آمدند و خزانه داری را به وزارت مالیه منتقل کردند. کسانی که به پاستور آمدند و دولت را از آقای احمدی نژاد تحویل گرفتند، فکر می کردند مثل آن موقع است، احتمالا دنبال خزانه گشتند و چون پیدا نکردند، گفتند خزانه خالی است.

وی افزود: گفتند خزانه خالی است و آذوقه هم نداریم، بلافاصله هم رفتند با بیگانگان مذاکره کردند وقتی بازگشتند گفتند پیروز شدیم! وقتی هم که محترمانه جوابشان را دادند، به جای پاسخ دادن، تمسخر و توهین کردند. بسیاری از مشکلات امروز کشور در همین اخلاق ریشه دارد.


رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با اشاره به اینکه در سنگ نوشته های باستانی ایران بیش از 2 هزار سال قبل این دعا هک شده که «خداوندا این سرزمین را از سپاه دشمن، دروغ و خشکسالی دور نگهدار»، خاطرنشان کرد: دروغ ام الفساد است و اگر امروز اخلاق، دین، دمکراسی، قانون اساسی و آزادی در کشور به این روز افتاده نتیجه دروغگویی است. حرفی زده اید و پاسختان را محترمانه داده اند، اگر حرفتان درست است بیاید جواب دهید و اگر غلط است مردانه دست هایتان را بالا ببرید و عذرخواهی کنید. این چه رسمی است که خادمان ایران را زیر سوال می برید؟

حمید بقایی با بیان اینکه امروز به سختی می توان کسی را در جامعه پیدا کرد که از وضع فعلی راضی و امیدوار به آینده باشد، گفت: من اعتقاد دارم مشکلات اقتصادی کشور قابل حل است. در دو سال آخر دولت آقای احمدی نژاد هم قابل حل بود اما وقتی کسی در بحران اقتصادی یک میلیون سکه می خرد، معلوم است که بازار سکه بهم می ریزد و قیمت بالا می رود و بعد همان فرد هم معترض و مدعی وضع اقتصادی می شود! به اعتقاد من همه مشکلات قابل حل است و باید دست به دست هم بدهیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قطعا راه، منش و شیوه استاد عزیزم، جناب آقای احمدی نژاد را ادامه می دهم، گفت: برای حل مشکلات کشور، راهی غیر از این وجود ندارد. اگر راهی جز این وجود دارد، بگویند. مشکلات کشور جز به روش مردمی و جز با بکارگیری صداقت در سخن گفتن با ملت راه دیگری ندارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم با اشاره به برخی بداخلاقی های سیاسی و اتهام زنی ها، گفت: می گویند بقایی در 10 کشور سرمایه گذاری کرده و آنقدر خورده و برده که حسابش معلوم نیست. دیگری می گوید اگر بقایی محاکمه شود رئیسش هم جرئت نمی کند از او دفاع کند. آن دیگری می گوید بقایی 20 هزار میلیارد تومان از کشور خارج کرده است. در این کشور یک نفر هم بلند نمی شود که بگوید این حرف ها را اثبات کنید و دلیل بیاورد. من معتقد هستم دروغگویی برکت را از بین می برد. اعتقاد دارم در دولت گذشته صداقت حرف اول را می زد و ما هم برای حل مشکلات امروز قطعا باید صادق باشیم زیرا حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.
 
وی اضافه کرد: معتقد هستم به امید خدا در مسیر خدمت رسانی موفق خواهیم بود و از حواشی عبور خواهیم کرد. باید اخلاق سیاسی را زنده کنیم و شرایط را بگونه ای تغییر و بهبود دهیم که وقتی یک نفر وارد صحنه می شود از هر طرف مورد هجوم دروغ و بداخلاقی واقع نشود. ما ایرانیان به اخلاق مفتخر و معروف هستیم. این خیلی بد است که برخی از رسانه ها و شخصیت های سیاسی راحت و بدون حساب و کتاب بتوانند اخلاق را خدشه دار کنند. این شرایط را باید تغییر داد.

حمید بقایی تاکید کرد: با کمک خدا، دعای خیر مردم و با رهنمودهای مقام معظم رهبری می توان مشکلات را حل کرد. نگاه تیزبین دکتر احمدی نژاد و مساعدت های برادر عزیزم جناب مهندس مشایی همراه ماست و خیل کثیر خدمتگزاران صدیق و متخصص در دولت های نهم و دهم در صحنه حضور دارند. ما از تیم مدیریتی خوبی برخوردار هستیم و با کمک مردم می توانیم مشکلات را حل کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: قطعا در دولت های نهم و دهم هم کاستی هایی بوده و به قول معروف گل بی عیب خداست. مهم این است که اشتباهات از سر عمد واقع نشوند. ما از نواقص و کاستی ها در گذشته با خبریم و تلاش می کنیم به امید خدا در دوره آتی این مشکلات برطرف شود و با انرژی بیشتر و تجربه ای عمیق تر در صحنه خدمتگزاری به ملت حضور داشته باشیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم در پاسخ به سوال یکی از حضار درباره تمسخر شعارهای عدالتخواهانه و آزادی خواهی در فضای سیاسی کشور، گفت: شعارهای ما شعارهای شخصی نیست، این شعارها برآمده از مکتب و فرهنگ ماست. عدالتخواهی، آزادی خواهی و احترام به کرامت انسانی مردم، شعارهای الهی هستند که به اندازه همه تاریخ بشر قدمت دارند. قطعا باید این شعارها را زنده کنیم تا به جایی برسیم که هرکس لفظ عدالت و آزادی را می شنود، یاد خدا بیفتد.

حمید بقایی تاکید کرد: در صحنه پیش رو باید محکم بایستیم. من هیچ چشمداشتی به هیچ سمتی در این کشور ندارم و فقط برای انجام وظیفه و دستیابی به قرب الهی و خدمت رسانی به مردم آمده ام. تمام توان خود را به کار می گیرم تا راه عزیزِ دلمان، دکتر احمدی نژاد را محکم و با اقتدار ادامه بدهم. خودم را خادم کوچک ملت ایران می دانم و افتخار می کنم به سربازی برای ایران عزیز.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم دروغگویی، ریاکاری و اتهام سازی از این مملکت برای همیشه جمع شود. باور ما این است که قطعا پیروزیم. تلاش می کنیم اخلاق در کشور حاکم شود و به جایی برسیم که برکتی را که همواره این سرزمین وجود داشته احیا کنیم و ان شاالله همچون گذشته نگین تاریخ باشیم. این هدف به لطف الهی و دعای خیر امام عصر (عج) و مساعدت همه شما عزیزان دست یافتنی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
احمدی نژاد به هیچ عنوان جدی گرفته نمی شود...
اون از رد صلاحیت مشایی در انتخابات92
حالا احمدی نژاد مهره ی تازه ای رو وارد بازی کرده
بقایی هم یا رد صلاحیت میشه یا رای نمیاره
هر دولتی یک تاریخ انقضا داره
دولت احمدی نژاد و احمدی نژادی ها تمام شد
در حال حاضر فقط دکتر حسن روحانی از سایر گزینه ها مناسب ترند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
تو خوبی
آخرین اخبار