مشهد؛

برتری خراسان در فضای رسانه‌ای کشور

ظرفیت خراسان در فضای رسانه‌ای کشور بسیار زیاد است بخصوص با وجود برتری حوزه ادبیات و شعر خراسان، می‌توان به حضور مؤثر در فضای رسانه‌ای کمک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ظریفیان مدیرکل پژوهشهای اسلامی صداوسیما در این مراسم پایانی دوره‌های آموزشی دین و رسانه در اداره کل پژوهش‌های اسلامی صداوسیما دفتر نمایندگی خراسان در مشهد با اشاره به لزوم مطالعه و پژوهش در حوزه رسانه که لازمه و مکمل بخش تولید است گفت: در میدان رسانه‌ای نباید فقط حالت تدافعی داشته باشیم بلکه باید با تولیدات بروز و علمی و تخصصی به دشمن حمله کنیم و حالت تهاجمی داشته باشیم.
وی افزود:ما باید در زمین دشمن بازی کنیم و با تولیدات انبوه، اما با کیفیت به مقابله با دشمن پرداخت.
مدیرکل پژوهشهای اسلامی صداوسیما گفت:امروز مدیریت و مهندسی افکار عمومی جهان از طریق رسانه است.
ظریفیان افزود:باید در بازنمایی چهره واقعی دشمن اسکتباری تلاش جهادی و رسانه‌ای کنیم. وی گفت:پژوهش مکمل تولید است و نتیجه پژوهش و تحقیق باید در خروجی تولیدات ما دیده شود. تولیدی که بر اساس پژوهش‌های مناسب صورت گیرد یقینا اثر و ماندگاری آن بیشتر است.
مدیرکل پژوهشهای اسلامی صداوسیما گفت:در تولید از قالب‌های ساده و کم هزینه شروع کنیم و نباید منتظر حمایت و پشتیبانی مسئولین و نهاد‌ها و سازمان‌ها بود.
ظریفیان با بیان اینکه روحیه جهادی در شرایط فعلی لازمه جهاد رسانه‌ای است افزود: در کنار این تقویت بنیه علمی و پژوهشی و مطالعاتی در حوزه رسانه و همچنین معارف اسلامی برای فعال رسانه‌ای لازم است.
در بخش پایانی این مراسم گواهی نامه‌های پایان دوره‌های آموزشی دانش پژوهان خواهر و برادر اهدا شد.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار