ساری،

برخورد با متخلفان امنیت فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با فعالیت غیراخلاقی و امنیتی در فضای مجازی به طور جدی برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود واعظی در دیدار با جمعی از نخبگان، فرهیختگان، فرهنگیان و اساتید دانشگاه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت از تحت پوشش اینترنت قرار گرفتن ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان دولت خبر داد و گفت: با نظارت های مستمر بر فضای مجازی تلاش می شود با فعالیت غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی جلوگیری و با پیگیری رفتارهای خلاف امنیت کشور در این فضا برخورد می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی دستاوردهای دولت اشاره کرد و افزود: در بودجه سال ۹۶ آنچه درآمد دولت از بخش مالیات و عوارض گمرکی است حدود ۱.۵ برابر درآمد نفتی شده است که جهت گیری درستی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در گذشته تراز کشور برای واردات و صادرات منفی و صادرات غیر نفتی کمتر از واردات بود، گفت: یکی از آرزوهای اقتصاد دانان کشور مثبت شدن آن بود که در سال ۹۵ محقق شد.

واعظی تغییر و بهبود روابط خارجی و بازسازی روابط بین سه قوه را از دیگر دستاوردها اعلام کرد و افزود: در تحریم بین المللی هر سال ۲۰ درصد از صادرات نفت کم می شد اما بعد از مذاکرات برجام، میزان صادرات نفت از حدود یک میلیون به بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برجام را متعلق به همه مردم و نظام اعلام کرد و ثبات مالی اقتصادی، کاهش تورم و رشد اقتصادی و بازگشت سهمیه دولت در اوپک را از دستاوردهای دیگر دولت در نتیجه برجام نام برد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.