مهم‌ترین اقدامات بسیج جامعه پزشکی/ ساماندهی پزشکان در شرایط اورژانسی

تامین نیروی متخصص برای اصلاح حوزه سلامت و تربیت پزشک برای مواقع اضطرار و بحران از جمله اهداف این سازمان محسوب می‌شود.

سید نظام‌الدین طباطبایی مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات جامعه بسیج کشور در هر استان اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به منظور ارتقای کیفیت خدمات خود در هر استان کشور یک شورای تعاونی تشکیل داده است که در آن جلسات راهبردی و اتاق فکر تشکیل می‌شود و مسائل مختلف جامعه پزشکی بررسی و برای آن راه‌حلی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: این شورا هر دو سال در مجمعی فعالیت خود را ادامه می‌دهد و با برگزاری نشست و کارگاهای مختلف آموزشی سعی در آموزش پزشکان جوان عضو این جامعه می‌کند تا یک تجربه ارزشمند در اختیار اینگونه افراد گیرد.

طباطبایی عنوان کرد: در سازمان جامعه بسیج کشور در مورد مسائل روز  وضعیت سلامت کشور بحث و بررسی می‌شود و استادان با تجربه نظرات خود را در اینگونه موارد می‌دهند.

وی بیان کرد: در این نشست کارگاهها و پنل‌های مختلف آموزشی نیز در حوزه‌های اجتماعی و سلامت تشکیل می‌شود و در این سازمان با سازماندهی نیروهای بیمارستانی و اورژانس، آنها را برای مواقع بحرانی تربیت می‌کنند.

طباطبایی ساماندهی پزشکان بسیجی در حوزه‌های تخصصی‌شان را به عنوان یکی از اهداف مهم سازمان بسیج کشور دانست و گفت: این پزشکان در صورت لزوم می‌توانند با خدمت‌رسانی خوب برای کشور مفید واقع شوند.

وی یادآور شد: ارتقای سطح کیفی، تامین نیروی متخصص برای اصلاح حوزه سلامت و اطلاع رسانی به موقع مردم از بیماری‌های مختلف از دیگر اهداف مهم پزشکان عضوسازمان بسیج جامعه پزشکی کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار