سمنان;

انجام بیش از 2 هزار ماموریت توسط اورژانس سمنان

دانشگاه علوم پزشکی استان از آغاز طرح سلامت نوروزی تا روز گذشته دو هزار و 308 مأموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمود یحیائی مسئول ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت : یک‌هزار و 143 ماموریت از این تعداد مربوط به 6پایگاه شهری و یک‌هزار و 165 ماموریت آن توسط 20 پایگاه جاده‌ای صورت پذیرفته است.

وی افزود: آمار مراجعین به اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان و کلینیک‌های تخصصی دانشگاه نیز طی همین مدت 33 هزار و 54 نفر بوده که از این تعداد 30 هزار و 809 نفر خدمات سرپایی و دو هزار و 245 نفر نیز خدمات بستری دریافت کردند.

مسئول ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین تصریح کرد: آمار مراجعین به سه ایستگاه سلامت این دانشگاه از آغاز طرح سلامت نوروز 96 نیز یک‌هزار و 172 نفر بوده است.

یحیایی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با 30 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در 26 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده‌ای و شهری و 6 اورژانس بیمارستانی، در ایام تعطیلات نوروز به هم‌وطنان خدمات پزشکی ارایه کرده است.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار