جهانگیری در فرودگاه دزفول:

خوزستان کانون اصلی توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور است/افتتاح کارخانه تولید کمپوست و فاز نخست مجتمع فولاد

معاون اول رئیس جمهور گفت: خوزستان به واسطه برخورداری از صنایع مختلف از استان‌هایی است که می‌تواند نقش کلیدی در رونق تولید و اشتغال‌زایی ایفا کند.

خوزستان کانون اصلی توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،اسحاق جهانگیری لحظاتی پیش در بدو ورود به فرودگاه دزفول در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان یکی از استان‌های مهم و کلیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی است.
 
وی گفت: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش موثری در دفاع از کشور ایفا کردند و استان خوزستان از جهات مختلف دارای اهمیت و ویژگی‌های منحصر به فردی است.
 
وی در ادامه با اشاره به جایگاه خوزستان در اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: این استان قلب تپنده توسعه ایران و کانون اصلی توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور است.
 
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه خوزستان دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه فردی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، افزود: خوزستان از استان‌های پیشرو در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و صنایع بزرگ نظیر پتروشیمی و فولاد است.
 
جهانگیری ادامه داد: در حال حاضر بخش اصلی تولیدات نفت و گاز کشور در خوزستان است که این موضوع جایگاه ویژه این استان را نشان می‌دهد.
 
وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید، اشتغال»، اضافه کرد: خوزستان می‌تواند نقش مهم و کلیدی در رونق تولید و اشتغال زایی ایفا کند.
 
 با حضور معاون اول رییس‌جمهور در دزفول فاز نخست مجتمع فولاد روهینا در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
 پس از ورود معاون اول رئیس جمهوری در دزفول، کارخانه تولید کمپوست به ظرفیت 50 هزار تن در سال افتتاح گردید.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Finland
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
چقدر خوب