سمنان;

حضور بیش از سه هزار دانش‌آموز سمنانی در آیین اعتکاف

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت : سه هزار و 725 دانش‌آموز استان سمنان در آیین معنوی اعتکاف شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمدرضا جهان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت : ما انسان‌ها نسبت به خود شناخت و آگاهی داشته و نسبت به کارهایی که انجام می‌دهیم کاملاً آگاهی داریم.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام نقش مهمی در خودسازی انسان‌ها دارد اظهار کرد: ایام رجب و اعتکاف 3 روزه در خودسازی انسان‌ها به‌خصوص دانش‌آموزان بسیار تأثیرگذاری بالایی دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خطاب به دانش‌آموزان معتکف تصریح کرد: نور ایمان به‌مراتب بر قلب بیشتر می‌درخشد و تقدیم 622 شهید دانش‌آموز استان به‌نظام مقدس نشان از ایمان و اراده پولادین دانش‌آموزان حکایت دارد.

جهان با اشاره به تقویت ایمان و اراده در کالبد وجودی انسان افزود: باید جهت‌گیری دینی و اسلامی داشته و همسو با دین مبین اسلام حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مراقبت‌های جسمانی در تقویت اراده مؤثر است عنوان کرد: خود مراقبتی و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار از عوامل تقویت اراده در وجود انسان است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از شرکت 3 هزار و 725 دانش‌آموز استان در اعتکاف رجبیه خبر داد و گفت: سه هزار و 185 دانش‌آموز پسر و هزار و 540 دانش‌آموز دختر در این برنامه معنوی شرکت کردند.

جهان تصریح کرد: بیش از 29 مسجد میزبان دانش‌آموزان استان در اعتکاف رجبیه بودند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار