کرمانشاه؛

اعزام نخستین کاروان زیارتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) به عتبات عالیات در سال جدید

نخستین کاروان زیارتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه در سال96 به عتبات عالیات اعزام شد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این کاروان متشکل از 40 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان است، گفت: زنان سرپرست خانوار موفق در امر تربیت فرزندان، مجریان طرح های اشتغال و مددجویان فعال در برنامه های فرهنگی این نهاد ساکن در مناطق محروم و روستایی از گروه های هدف اعزامی به این سفر معنوی بوده اند.

کامیار جمشیدی اظهار کرد: سفر این مددجویان به عتبات عالیات پنج روز به طول خواهد انجامید که طی این سفر مددجویان از بارگاه ملکوتی امام علی(ع) در نجف اشرف، بارگاه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در کربلای معلی و بارگاه ملکوتی امامین عسگرین در کاظمین زیارت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه اعزام نخستین کاروان زیارتی مددجویان به عتبات عالیات بیش از 320 میلیون ریال هزینه برای کمیته امداد در برداشته است، خاطرنشان کرد: این اعتبار با کمک خیران در طرح شوق زیارت تامین شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: طرح شوق زیارت از طرح های مشارکتی کمیته امداد محسوب می شود که با هدف اعزام مددجویان زیارت اولی به اماکن زیارتی همچون عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم، جمکران و...اجرا می شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه هدف از اعزام مددجویان به سفرهای معنوی ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ارائه آموزه های دینی به آنان است، تصریح کرد: 470 مددجو نیز در سال 95 به عتبات عالیات اعزام شدند که امیدواریم امسال با کمک خیران مددجویان بیشتری به این سفر معنوی اعزام شوند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.