بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران فردا آغاز به کار می کند

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات گفت:‌ بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران (icee2017) ، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فردا، برگزار می شود.

بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران فردا آغاز به کار می کند
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، با اعلام این مطلب افزود: مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران در تاریخ 12 اردیبهشت سال جاری با حضور دکتر واعظی مقام عالی وزارت، در محل سالن همایش های شهید قندی، برگزار می شود.

وی اظهار کرد:‌ این کنفرانس یکی از بزرگترین و اصیل ترین رویدادهای ایران است که در زمینه مهندسی برق و الکترونیک مخابرات و کامپیوتر در کشور، برگزار می شود.

راسخ با اشاره به اینکه هدف از این کنفرانس تنها ارائه مقاله نیست؛ ادامه داد: هدف اصلی این گردهمایی سالانه ، ارائه دستاوردهای علمی و صنعتی آنها، تبادل نظر در مورد مشکلات این حوزه در زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه با مسائل و دستاوردهای روز و دریافت آموزش های کوتاه مدت است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران (icee2017) توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

به گفته راسخ، محورهای کنفرانس شامل الکترونیک، قدرت، مهندسی و علوم کامپیوتر و سیستمهای کنترل، سیستمهای مخابرات و مهندسی پزشکی است.

در این راستا در طول کنفرانس محققان یافته های خود را به صورت مقالات علمی ارائه می کنند سخنرانی های کلیدی از شخصیت های علمی و صنعتی ارائه می شود و صنایع به معرفی دستاوردهای صنعتی خود در نمایشگاه پرداخته و کارگاههای آموزشی توسط متخصصان صنعت و دانشگاه برگزار می شود

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد:‌ امکان استفاده از پخش زنده این کنفرانس برای همه ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها و بیست دانشگاه و مراکز علمی فراهم شده است.

منبع : مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.