اینستاگردی؛

زنده شدن خوی جاهلیت و بت‌پرستی در آل‌سعود

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود پستی با عنوان "از خدا بترسید" منتشر کرد.

زنده شدن خوی جاهلیت و بت‌پرستی در آل‌سعودبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به اقدام اخیر عربستان مبنی بر اینکه در یکی از مساجد عربستان مردم را وادار می کنند قبل از ورود به مسجد پا را روی پرچم ایران بگذارند، اشاره و عنوان کرد: این اقدام، هم باطن شرک و نفاق آل سعود را نشان می‌دهد و هم حکایت از بغض و کینه‌ای عمیق علیه ملت ما دارد.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"ازخدا بترسید؛ در خبر‌ها آمده است که در یکی از مساجد عربستان، مردم را قبل از ورود به مسجد وادار می‌کنند پا روی پرچم ایران بگذارند؛ درحالی که در قلب پرچم ایران کلمه الله قرار دارد و این یعنی مردم وادار می‌شوند قبل از نماز نام مقدس الله را زیر پا بگذارند. 

این اقدام، هم باطن شرک و نفاق آل سعود را نشان می‌دهد و هم حکایت از بغض و کینه‌ای عمیق علیه ملت ما دارد. این خوی جاهلی، یادآور بت پرستی در خانه خداست که دوباره در آل سعود زنده شده است. وهابیت همان بت پرستان جدید هستند که خانه خدا را دراختیار گرفته اند."

زنده شدن خوی جاهلیت و بت‌پرستی در آل‌سعود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صمد .ج ب
۱۳:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
آل سعود از نسل ابوسفیان ومعاویه هستند که به دو گروه تقسیم می شوند یکی حکومت رادردست گرفته ودیگری کعبه خدا را،بااین تفاوت که وهابییت راتوسعه دهند وشیعیان را ضد اسلام جلوه دهند چرا که خاندان پاک حضرت رسول اکرم (امامان معصوم)،از اصلی ترین مبارزان بااین قوم خبیث بودند.وهمگی امامان به جز حضرت مهدی(ع) به دست این قوم کثیف وخبیث به شهادت رسیده اند.پروردگار مهربان پیروان ومسلمانان واقعی رااز شر این کفتار صفتان و جاهلان وهابی محفوظ بدارد ونسل شان رابرای همیشه ازصفحه روزگار محو و نابود فرماید.
آخرین اخبار