عضو کمیته ارزیابی لیست شورای شهر اصلاح‌طلبان گفت: در صورتيكه نسبت به اصلاح لیست اقدامی صورت نگیرد مواردی به صورت مستند به اطلاع عموم خواهم رساند.

امامی: در صورت اصلاح نشدن لیست شورای شهر اصلاح‌طلبان، اطلاع‌رسانی عمومی می‌کنمبه گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد امام طی بیانیه‌ای ضمن انتقاد از لیست اصلاح‌طلبان گفت: برای انتخابات شورای شهر اینجانب که در کمیته بررسی و ارزیابی (گروه ۱۴ نفره کارشناسان) حضور داشته‌ام مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفته‌ام.

ظرف دو روز گذشته به امید ترمیم و اصلاح لیست مذکور سکوت کردم، اما اکنون که به نظر می‌رسد هیچ اقدام جدی برای ترمیم لیست و تأمین نظر منتقدان صورت نمی‌گیرد وظیفه خود دانستم توضیحاتی را درخصوص لیست نامزدهای اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر به استحضار دوستان گروه برسانم.

متاسفانه عدم رعایت ضوابط و ملاک‌های مصوب از سوی بعضی از اعضاء هیئت رئیسه شورا و عدم توجه به فرایند طی شده توسط کمیته بررسی و ارزیابی (گروه ١٤ نفره کارشناسان) نهایتاً به لیستی انجامیده است که اعتراضات بسیاری را برانگیخته است. 

کمیته بررسی و ارزیابی براساس ضوابط مصوب از میان کاندیداهای موجود فهرستی را تهیه کرد و قرار بر این بود لیست نهایی براساس سهمیه گروه‌های تخصصی و ضوابط مذکور از میان نامزدهایی تهیه شود که امتیازات لازم را کسب کرده و نامشان در این فهرست اولیه آمده است. 

اما متأسفانه نه تن‌ها سهمیه‌بندی تخصص‌ها در لیست نهایی رعایت نشده بلکه افرادی به این لیست راه یافته‌اند که به دلیل فقدان تخصص لازم و عدم احراز امتیازات لازم نامشان اساساً در لیست اولیه وجود ندارد. در فرایند فوق همچنین در شرایط مساوی حق تقدم با افراد با سابقه تشکیلاتی و ایثارگر بود، اما متاسفانه این افراد کاملاً مورد بی‌مهری قرار گرفته و حقشان حتی در یک مورد هم رعایت نشده است؟!

به استثناء حزب اتحاد، کارگزاران، کار، ندا، همبستگی، معلمان و اعتماد ملی هیچیک از احزاب دیگر نظیر حزب توسعه ملی، مجمع فرهنگیان، ایثارگران، تحکیم، مجاهدین انقلاب اسلامی سابق و... علیرغم دارا بودن کاندیداهای شناخته شده با دانش، تخصص و تجربه مرتبط و کسب امتیاز لازم در این مهندسی حذف شده‌اند!

متاسفانه بعضی ازدوستان هیئت رئیسه نه رعایت حیثیت خودشان را کردند و نه اصلاحات و نه توجهی به افکارعمومی! 

بنابراین وظیفه خود دانستم به عنوان اعتراض به بی‌اخلاقی و فرصت‌طلبی سخیف برخی افراد مشخص در هیئت رئیسه که نتیجه‌ای جز از بین بردن آبروی اصلاحات و اعتبار سید اصلاحات ندارد، موارد فوق را به اطلاع دوستان در این گروه برسانم و در صورتی که نسبت به اصلاح لیست اعلان شده اقدامی صورت نگیرد موارد را به صورت مشروح و مستند به اطلاع عموم خواهم رساند. 

والسلام. جواد امام

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.