کرمان؛

کرمان ،میزبان کنفرانس آسیایی متخصصان شیمی

سیزدهمین کنفرانس آسیایی متخصصان شیمی کازمتیک و نخستین نمایشگاه HPCI ایران در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان در استان کرمان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این همایش گفت: همایش آسیایی دانشمندان کازمتیک 'آرایشی - درمانی' در دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان آغاز شد و یکی از مهمترین همایش ‌های بین ‌المللی طی سال ‌های اخیر است که به میزبانی استان کرمان تا 27 اردیبهشت ادامه دارد.
عباس پرداختی، شعار همایش آسیایی دانشمندان کازمتیک را 'علم کازمتیک، چهره زیباتر، زندگی بهتر' اعلام و اظهار کرد: این همایش با همکاری انجمن خاورمیانه و دانشمندان متخصص شیمی کازمتیک و دانشگاه علوم پزشکی در حال برگزاری است.
وی گفت: با برگزاری این همایش درصدد هستیم محصولاتی داشته باشیم که حداقل آسیب را به محیط زیست برساند و از سوی دیگر برای ما اهمیت دارد بتوانیم در تأمین مواد اولیه این فرآورده ‌ها نقش ایفا کنیم.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه مصرف فرآورده ‌های کازمتیک در ایران بسیار زیاد است گفت: باید محصولاتی با کیفیت و با دانش روز در کشور وجود داشته باشد و با استانداردهای بین ‌المللی تولید و در اختیار مصرف‌ کننده قرار گیرد.
وی افزود: تولیدات قاچاق و بی ‌کیفیت آرایشی آسیب‌ های شدیدی به پوست و مو وارد می کند لذا برگزاری چنین همایش‌ هایی، دانش‌ های نوین و فرمولاسیون فرآورده‌ ها را برای کشور به همراه خواهد داشت.
25 سخنران خارجی، 10 شرکت کننده آزاد از 14 کشور مختلف دنیا از جمله آلمان، ایتالیا، ژاپن و سایر کشورها در این همایش حضور دارند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.