بسکتبالیست نفت آبادان؛

دانشگاه بدون خارجی ها حرفی برای گفتن ندارد/ قهرمانی در خون آبادانی هاست

اکبری گفت:نفت آبادان پیروز بازی مقابل دانشگاه آزاد خواهد بود چرا که قهرمانی در خون آبادانی هاست و فقط پیروزی ما را راضی می کند.

آبادان شخصیت قهرمانی دارد / دانشگاه آزاد متکی به بازیکن خارجی استمحمدرضا اکبری،بسکتبالیست نفت آبادان درباره دیدار حساس فردا با دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : بازی حساسی برابر دانشگاه آزاد خواهیم داشت اما تیم ما برای رسیدن به مرحله فینال بسته شده است و به طور حتم عصر فردا پیروز میدان خواهیم بود.
 
اکبری درباره تیم حریف ادامه داد: تیم دانشگاه آزاد متکی به بازیکن های خارجی خود است و نقطه قوت این تیم همین بازیکنان محسوب می شود و در صورتی که این بازیکنان را در ترکیب نداشته باشند حرفی برای گفتن ندارند. اما تیم ما هم ملی پوش های خوبی دارد و هم از بسکتبالیست های خارجی فوق العاده ای برخوردار است.

بازیکن نفت آبادان افزود: برای من جای تعجب است که چرا دو بازی که در تهران انجام شد پخش مستقیم نداشت با اینکه در آن روز فوتبال هم نبود به نظرم  نداشتن پخش مستقیم بر روی قضاوت داور تاثیر می گذارد و شبه ایجاد می کند. در دیدار فردا در آبادان پخش مستقیم خواهیم داشت.


اکبری عنوان کرد: تیم جنوبی مثل نفت آبادان 3،4 میلیارد هزینه کرده است و به نظرم فدراسیون باید احترام بیشتری برای این تیم جنوبی قائل شود.این تیم تمام پتانسیل را برای فینالسیت شدن دارد زیرا که هم از تماشاچی های خوبی برخوردار است  و هم با هزینه هایی که انجام داده تا الان خوب درخشیده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که برای تیم نفت بازی می کنم زیرا که "هم امنیت مالی دارد و هم امنیت بسکتبالی"

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار