اصفهان؛

مشارکت 80 اثر در همایش ادبی کوثر ولایت

فرماندار اردستان گفت: در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی متأسفانه محدودیت‌های زیادی داریم و نداشتن سینمای مجهز در سطح شهرستان یکی از مشکلات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور  امروز در همایش ادبی کوثر ولایت ویژه بانوان شاعر استان اصفهان در اردستان اظهار داشت: سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یکی از خاطرات شیرینی بود که با وجود امکانات نظامی که در اختیار عراق بود جوانان باغیرت ایرانی کاری که غیرقابل پیش‌بینی بود، انجام دادند.

وی افزود: ضمن تبریک حماسه 29 اردیبهشت به مردم عزیز ایران که حماسه‌ای دیگر خلق کردند و وفاداری خودشان را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند، از یکایک مردم تشکر می‌کنیم.

فرماندار اردستان ادامه داد: شهرستان اردستان با مساحت یک هزار و 260 کیلومتری سومین شهرستان استان است که دو سوم این مساحت کویر است و دارای آثار تاریخی هزار ساله است.

غیور در ادامه گفت: در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی متأسفانه محدودیت‌های زیادی داریم و نداشتن سینمای مجهز در سطح شهرستان یکی از مشکلات است؛ ساختن سینمایی در اردستان حدود 15 سال متوقف شده است.

در ابتدای این مراسم فضل‌الله بصیرت مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان عنوان کرد: همایش ادبی کوثر ولایت به صورت استانی برگزار می‌شود و80 اثر به دبیرخانه استان ارسال شده است که از این آثار 8 اثر برگزیده شده است.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.