اصفهان؛

اعزام 8 تیم امدادی برای یافتن جوان مفقود شده به 'دنا

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام هشت تیم امداد و نجات این جمعیت برای جستجوی جوان مفقود شده در منطقه کوهستانی دنا در ارتفاعات 'قاش مستان' خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهریار انصاری  افزود: این نیروها در قالب پنج تیم کوهستان، یک تیم امداد هوایی و دو تیم آنست (سگ های زنده یاب ) به محل اعزام شدند.
 
وی اظهار کرد: در مجموع تاکنون 26 نفر امدادگر به محل اعزام شدند و کار جستجو همچنان ادامه دارد.
 
انصاری اضافه کرد: همچنین یک تیم امدادی بوسیله یک فروند یک بالگرد در قالب تیم امداد هوایی به منطقه اعزام شده است اما تاکنون هیچ ردی از فرد مفقود شده، یافت نشده است.
 
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: کوهستانی بودن و وجود یخچال های طبیعی کار جستجو را سخت تر کرده است.
 
وی اضافه کرد: باتوجه به وجود یخچال های طبیعی در منطقه دنا، امدادگران هلال احمر اقدام به زدن کارگاه در قسمت هایی از این یخچال ها کرده اند تا اگر سقوطی صورت گرفته موفق به کشف شوند.
 
انصاری یادآور شد: تاکنون 72 ساعات از مفقود شدن این فرد که ظاهرا جوانی 24ساله از توابع استان چهارمحال و بختیاری است می گذرد و تلاش امدادگران هلال احمر در کنار نیروهای محلی منطقه دنا برای یافتن این جوان همچنان ادامه دارد.
پنجشنبه هفته گذشته 24 ساله اهل فلارد از توابع استان چهارمحال و بختیاری به منطقه کوهستانی ' دنا ' در محدوده شهرستان سمیرم سفر کرد روز گذشته مفقود شدن این فرد اعلام شد.
 
در پی اعلام این خبر، امداد گران هلال احمر جست وجو در منطقه کوهستانی در قله قاش مَستان خفر را آغاز کردند.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.