کمتر مخاطبی حاضر می‌شود برای دیدن تلخی‌ها به سینما برود.

خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون در خصوص عدم فروش برخی از فیلم‌های این روزهای سینما با وجود داشتن نقدها و ساختار خوب، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مردم به سینما به عنوان مکانی برای تفریح نگاه می‌کنند و دوست ندارند مشکلات اقتصادی و مشکلاتی که در زندگی عادی خودشان وجود دارد را در آثار ببینند و خیلی کم حاضر می‌شوند برای چنین فیلم‌هایی هزینه کنند.

وی افزود: با نگاه مخاطب شناسی می‌توان فهمید بیشترین وقت مخاطب این روزهای سینما به دیدن فیلم‌های کمدی صرف می‌شود و از سویی فیلم‌های غیرکمدی برای همین تعداد مخاطب ساخته شده است.

وی ادامه داد: آن دسته از مخاطبی که برای دیدن سوپراستار مورد علاقه خود به سینماها می‌روند همین تعداد است و بیشتر نخواهد شد پس می‌توان گفت هر فیلمی در خصوص جذب مخاطب در جایگاه خود قرار دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار