دیپلمات کره شمالی: آمریکا عامل ایجاد گروه های تروریستی در خاورمیانه است

یک دیپلمات عالی رتبه کره شمالی، واشنگتن را عامل ایجاد و تشکیل گروه های تروریستی در خاورمیانه دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سو چانگ سیک سفیر اکردیته کره شمالی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در گفت وگو با نشریه الرای کویت با اشاره به سیاستهای مداخله جویانه آمریکا در منطقه شبه جزیره کره گفت: آمریکا همواره اقدام به تهدید پیونگ یانگ می کند اما کره شمالی به تمامی این تهدیدات پاسخ خواهد داد و در صورتی که آمریکایی ها حاکمیت کره شمالی را تهدید کنند پایگاههای نظامی آنها از سوی کره شمالی هدف قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به فعالیت گروههای تروریستی در خاورمیانه گفت: عامل تشکیل و فعالیت تمامی گروههای تروریستی از جمله القاعده و داعش در خاورمیانه ایالات متحده است و تمامی آنچه در این زمینه مطرح است، ساخته دست آمریکاست.

این مقام کره شمالی با اشاره به اقدام کشورش نسبت به پرتاب ماهواره گفت: این حق تمامی کشورهای جهان است که نسبت به پرتاب ماهواره و انجام فعالیتهای مشابه اقدام نمایند و کره شمالی نیز از این حق طبیعی خود استفاده می کند.

وی افزود: آمریکا همواره سیاستهای تفرقه انگیز و اختلاف افکنانه خود را در مناطق مختلف اجرا می کند و از 100 سال پیش این رویکرد را در دستور کار خود قرار داده است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Kuwait
hamid
۱۲:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
همه دنیا فهمیدن که امریکا چه شیطانی هست
آخرین اخبار