کره جنوبی: هدف کره شمالی از آزمایش موشکی اخیر به نمایش گذاشتن توانایی خود است

کره جنوبی اعلام کرد کره شمالی با اقدام اخیر خود احتمالا تلاش کرده است توانایی‌اش را در هدف قرار دادن کشتی‌های دشمن نشان دهد.

کره جنوبی: هدف کره شمالی از آزمایش موشکی اخیر به نمایش گذاشتن توانایی خود است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ ارتش کره جنوبی روز پنجشنبه اعلام کرد هدف کره شمالی از آزمایش موشک های ساحل به دریا احتمالا به نمایش گذاشتن توانایی خود در هدف قرار دادن دقیق کشتی های جنگی بزرگ دشمن بوده است.

سخنگوی ارتش کره جنوبی در کنفرانسی خبری گفت کره شمالی با آزمایش انواع مختلف موشک احتمالا سعی دارد در روابط با کره جنوبی و آمریکا به برتری دست یابد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد کره شمالی روز پنجشنبه چند فروند موشک ساحل به دریا از ساحل شرقی خود شلیک کرد. این جدیدترین بخش از مجموعه آزمایش های موشکی کره شمالی به شمار می رود که بدون توجه به فشارهای جهانی و تهدیدها درخصوص روبرو شدن پیونگ یانگ با تحریم های بیشتر، ادامه می یابد.

این آزمایش های موشکی در حالی انجام شد که کمتر از یک هفته از تحریم های جدید شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه کره شمالی می گذرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
این دریافت خوبی است از ناحیه سران کره جنوبی . خوب است کره ای ها بدون دخالت آمریکا مشکلاتشان را حل کنند و مرز آمریکائی موجود بین یک ملت مبارز و ستم کشیده کره از جور ژاپن و آمریکا را برداشته و به این ماجرا ها برای همیشه پایان بدهند .
آخرین اخبار