خطیب نماز جمعه مشهد مقدس؛

پایبندی نسل سوم انقلاب به آرمانهای نظام اسلامی/ ترقه بازی‌ها اتحاد مردم را افزایش داد

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:نسل سوم انقلاب مانند نسل اول و دوم انقلاب پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

مسئولان به‌جای دفاع از منافقان دهه ۶۰ مدافع شهدا باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آیت الله علم الهدی خطیب نماز جمعه مشهد مقدس در خطبه‌های عبادی، سیاسی پایبندی نسل سوم انقلاب به آرمانهای نظام اسلامینماز جمعه که در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد در جمع زایران و مجاوران این امام همام با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیرگفت: ترقه بازی که در تهران در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) اتفاق افتاد فقط باعث شد که مردم ما نسبت به قبل اتحاد بیشتری داشته باشند.
 
آیت الله علم الهدی افزود: نیروهای امنیتی از جمله پاسداران سپاه انقلاب اسلامی در ظرف چند ساعت این کور دلان را در اتاق‌های مجلس شورای اسلامی به دام انداختند و همه آن‌ها را به هلاکت رساندند.
 
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه شهید رضا تیموری که در حادثه تروریستی تهران در مقابل داعشی‌ها ایستادگی کرد و به شهادت رسید افزود:رضا تیموری این جوان نسل سوم انقلاب در مقابل داعشی‌ها با تمام قوا ایستادگی کرد و حتی با خوردن ۱۰ گلوله به بدن خود درب‌های مجلس را بست و نگذاشت که این کودردلان وارد صحن مجلس شوند و این نشان از پایبندی نسل سوم انقلاب به آرمان‌ها و ارزشهای نظام است.
 
او در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امام حسن مجتبی (ع) جریان انقلاب اسلامی را در برابر جریان اموی زمان خود به درستی حفظ کرد و این امر باعث شد تا هیچ خدشه‌ای به اسلام وارد نشود.
 
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.