شیراز؛

کمک ۳ میلیارد ریالی خیرین به مسکن مددجویان فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس از کمک بیش از سه میلیارد ریالی خیرین فارس برای مسکن نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در جشن رمضان امسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدبذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در این مدت همچنین نیک اندیشان فارس برای اطعام نیازمندان بیش از یک میلیارد و 175 میلیون ریال کمک نقدی کردند.
 
بذرافشان بیان با بیان اینکه مراسم جشن رمضان به مدت 10 شب از 11 خرداد 96  آغاز شده افزود: این مراسم هر شب از ساعت 21 به جزء روزهای 13، 14 و 15 خردادماه در اردوگاه شهید ربانی کمیته امداد روی آنتن شبکه فارس رفته و محور برنامه‌ها نیز موضوع‌های فرهنگی با هدف جذب حامیان و همراه با تجلیل از خیران است.
 
وی ادامه داد: در کنار مراسم جشن رمضان غرفه‌هایی از تولیدات مختلف مددجویان تحت پوش کمیته امداد برپا شده که مردم نیز می‌توانند با خرید از این غرفه‌ها نیازمندان را مورد حمایت قرار دهند.
 
بذرافشان اظهار داشت: همچنین از ابتدای ماه رمضان برنامه مهمونی هر روز عصر از ساعت 18 و 30 دقیقه با موضوع جذب حامیان و حمایت از نیازمندان زیر پوشش دستگاه‌های حمایتی بر روی آنتن شبکه فارس رفته است.
 
وی بیان کرد: بازدید از منازل ایتام به همراه مسئولان و نخبگان استان، توزیع بسته‌های غذایی، برپایی سفره‌های اطعام مددجویان و نیازمندان، اجرای ویژه برنامه‌های شب‌های قدر و برپایی جشن‌های رمضان در تمام شهرستان‌ها را از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد فارس در ماه رمضان امسال عنوان کرد.
 
مدیرکل کمیته امداد استان فارس تصریح کرد: اجرای طرح حامی‌یابی یکی از طرح‌های شاخص کمیته امداد فارس در ماه مبارک رمضان است که در شب‌های قدر اجرا می‌شود.
 
بذرافشان افزود: در ماه رمضان پارسال 13 هزار و 348 نفر از خیران به عنوان حامی جذب شدند که استان فارس در این طرح در کشور از نظر تعداد حامیان و استقبال خیران مقام نخست را کسب کرد.
 
وی ادامه داد: همچنین پارسال بیش از شش هزار و 380 نفر از مددجویان کمیته امداد فارس به مشهد مقدس اعزام شدند که نسبت به سال 94 دارای رشد 191 درصدی بوده است.
 
گفتنی است مردم استان فارس می‌توانند کمک‌های مردمی خود به کمیته امداد استان فارس را به شماره کارت 0101273073000 نزد بانک ملی واریز کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار