پشتیبانی از محصولات گوگل چه زمانی پایان می‌یابد؟

در به‌روزرسانی اخیر صفحه‌ی پشتیبانی محصولات گوگل، زمان پایان پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی آنلاین محصولات خانواده‌ی پیکسل و نکسوس اعلام شده است.

پشتیبانی از محصولات گوگل چه زمانی پایان می‌یابدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدول زمانی اعلام‌شده توسط گوگل، پشتیبانی از گوشی‌های سری پیکسل اکتبر سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. در مورد محصولات خانواده نکسوس، در حال حاضر صرفا گوشی‌های نکسوس 6، 5X و 6P به همراه تبلت نکسوس 9 از پشتیبانی گوگل برخوردار هستند.

بنا بر اعلام گوگل، گوشی نکسوس 6 و تبلت نکسوس 9 تا اکتبر سال جاری و گوشی‌های نکسوس 5X و 6P تا سپتامبر سال آینده از پشتیبانی گوگل بهره‌مند هستند. لازم به ذکر است که ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های امنیتی برای گوشی‌های یادشده، هم‌زمان با پایان پشتیبانی تلفنی و آنلاین به پایان خواهد رسید.

دیگر تولید‌کنندگان نیز سیاست‌های مشابهی در زمینه‌ی پشتیبانی فنی و ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های امنیتی دارند؛ بنابراین در این زمینه شفافیت کمتری نشان می‌دهند. برای دریافت جزئیات بیشتر در زمینه به‌روزرسانی‌های امنیتی و پشتیبانی فنی گوگل می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

منبع: زومیت
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار