آغاز تقاضای نقل و انتقال دانشجویان از دانشگاه مبدا

معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم از آغاز تقاضای نقل و انتقال دانشجویان از دانشگاه مبدا خبر داد و گفت: ۹هزار دانشجو تقاضای خود را در سامانه نقل و انتقال دانشجویی سال ۹۶ ثبت کردند که بررسی تقاضا‌ها توسط دانشگاه‌های مبداء آغاز شده است.

آغاز تقاضای نقل و انتقال دانشجویان از دانشگاه مبدابه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل وزارت علوم اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه سجاد که حدود ۱۰ روز در سامانه اختلال به وجود و شرایط برای دانشجویان امکان مذیر نبود بعد از برطرف کردن مشکلات زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان را تا ۱۰ خرداد تمدید شد.

وی ادامه داد: در دوره گذشته، هیچ انتقالی وجود نداشت، یعنی فقط افراد دارای شرایط خاص می‌توانستند تقاضای میهمانی دائم خود را برای بررسی دانشگاه مبدا و مقصد ارسال کنند.

معاون دانشجویان داخل وزارت علوم تصریح کرد: سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان طوری برنامه ریزی شده بود که از بارگذاری تقاضای افرادی که شرایط خاص نداشته و مستنداتی برای میهمانی ندارند جلوگیری می‌شد.

ریاضی افزود: امیدواریم تا هفته اول تیرماه ۹۶ دانشگاه مبداء و تا پایان تیرماه نیز دانشگاه‌های مقصد به تقاضا‌ها رسیدگی کرده و پاسخگو دانشجوها باشند.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر ۹ هزار و ۱۰۰ دانشجوی تقاضای خود را در سامانه نقل و انتقال دانشجویی سال ۹۶ ثبت نام کردند که بررسی تقاضا‌ها توسط دانشگاه‌های مبداء آغاز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار