کرمان؛

پذیرش بیش از هزار دانش آموز زرندی در طرح های ورزشی تابستان

مدیر آموزش و پرورش زرند از پذیرش بیش از هزار دانش آموز زرندی در طرح های ورزشی اوقات فراغت برای تابستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین کاظمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: طرح های ورزشی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان شهرستان زرند از 10 تیرامسال آغاز می شود و تا 18 شهریور ادامه دارد.

وی افزود: شش کانون برون مدرسه‌ای با 23 کلاس و دو کانون درون مدرسه‌ای با 4 کلاس در رشته ‌های مجاز آموزشگاهی شامل، هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، شطرنج، کشتی، بدمینتون و ژیمناستیک تشکیل و دانش آموزان به تفکیک دوره و جنسیت در این کلاس ها شرکت می کنند. 

کاظمی تصریح کرد: در کانون های برون مدرسه ای نزدیک به 900 دانش آموز و در کانون های درون مدرسه ای حدود 100 دانش آموز جذب شوند .

وی افزود: 24 دانش آموز برگزیده شهرستان نیز درقالب تیم های مدارس قهرمان شامل، تیم ابتدایی پسرانه شاهد و متوسطه دخترانه دور اول طلیعه هدایت در رشته هند بال به مدت 3 ماه برای حضور در مسابقات کشوری آماده می شوند و به این مسابقات اعزام می شوند.

کاظمی خاطر نشان کرد: تابستان پارسال نیز بیش از 600 دانش آموز در کانون های برون مدرسه‌ای در برنامه های تابستانی طرح اوقات فراغت کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند شرکت کرده اند .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار