یزد؛

روز قدس روز زمان مناسبی برای قوی تر ساختن جبهه مقاومت اسلامی

امام جمعه موقت اردکان گفت:روز قدس روز اعلام برائت و نفرت از اسرائیل، امریکا و همپیمانان آنهااست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام محمدعلی محیطی  با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) و دعوت آحاد مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: این روز زمان مناسبی برای قوی تر ساختن جبهه مقاومت اسلامی و اعلام برائت و نفرت از اسرائیل، امریکا و همپیمانان آنهاست.

 امام جمعه موقت اردکان در خطبه های این هفته ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع) به ویژگی ها و خصوصیات و عظمت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام پرداخت و گفت: شبهای قدر فرست خوبی برای مایوس کردن شیطان است و می توان با توبه به موقع که بهترین زمان آن در شب های قدراست خداوند را خوشحال و خرسند نمود.

حجت الاسلام محیطی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام ، دانشجویان و شعرا با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای جدید از همکاری و تلاش برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران افزود: لازمه تحقق اهداف و به زانو در آوردن دشمن ، تلاش ، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و تامین منافع ملی حقیقی است.

وی همچنین به معقوله آتش به اختیار در جمع دانشجویان اشاره کرد و گفت:گاهی پیدا کردن راه صحیح و مدیریت شخص در کارها و اقدامات خود می توان زمینه ساز ایجاد فضای مناسب در روند پیشرفت کشور باشد و نباید دانشجویان در این مسیر حرکت خود را متوقف کنند.

خطیب نماز جمعه اردکان به حادثه تروریستی اخیر در تهران اشاره کرد و گفت: با اقدام به موقع نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و اطلاعاتی و همچنین نیروهای مردمی این حوادث در کشور به سرعت خاموش و امنیت به کشور بازگشت .

حجت الاسلام محیطی در حال حاضر ایران را به عنوان یک جزیره امن در میان اقیانوس پرتلاطم آشوب ها و درگیری ها و قطل ها تشبیه کرد که در امنیت کامل به حیات خودادامه می دهد.

وی همچنین به سالروز  تاسیس جهاد سازندگی در سال 1358 توسط حضرت امام خمینی اشاره کرد و گفت: این سازمان در آن زمان به علت فقر در سیستم کشاورزی و نظام روستایی کشور تاسیس شد که امروزه شاهد اینگونه مشکلات در این سیستم نیستیم
محیطی همچنین ضمن دعوت همگانی مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس افزود :  روز قدس زمان مناسبی برای قوی تر ساختن مقاومت اسلامی ، ایجاد اتحاد و همدلی بین مسلمانان و همچنین اعلام برائت و نفرت از اسرائیل امریکا و هم پیمانان او است .

سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ، شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و هفته اکرام ایتام از دیگر مباحثی بود که حجت الاسلام محیطی در خطبه های این هفته نماز جمعه به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار