حمایت تحلیلگر بی بی سی از جبهه مقاومت /موشک‌های سپاه استقلال ایران را رقم می‌زنند

تحلیل‌گر بی‌بی‌سی بازهم نتوانست اقتدار ایران را به چالش بکشاند.

موشک‌های سپاه استقلال ایران را رقم می‌زنندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوازدهم ماه رمضان سال جاری بود که تروریست‌های تکفیری طی دو عملیات در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی سعی کردند تا ایران همیشه پایدار را ناامن جلوه دهند که با پاسخ به موقع و قاطع نیروهای امنیتی و اطلاعاتی یکی پس از دیگری به هلاکت رسیدند. پس از این اقدام مسئولین کشوری و لشکری با محکومیت این حادثه بیان داشتند که این عملیات پاسخ محکمی را از جانب ایران خواهد داشت.

 

در همین راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک شنبه شب و با پرتاب موشک‌های نقطه زن ساخت داخل توانستند مواضع اصلی تروریست‌ها را در شهر دیرالزور هدف قرار دهند. پس از انتشار اخبار حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها واکنش‌های گسترده‌ای از جانب شخصیت‌های سیاسی و عموم مردم پیرامون تمجید از عملکرد موفقیت‌آمیز سپاه در فضای مجازی منتشر شد.

 

در میان موج تحسین رسانه‌ها و افکار عمومی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالان رسانه‌های معاند نیز سر تعظیم فرود آوردند و این اقدام نیروهای امنیتی "سپاه" را مهر محکمی بر استقلال ایران اسلامی دانستند. علی علیزاده تحلیل‌گر بی‌بی‌سی با انتشار پستی در توییتر نوشت:"سال 57 هیچکس نمی‌توانست تخیل کند 40سال بعد ایرانی موشکی از آمریکا نخرد، چه رسد خودش تولید کند و بدون اجازه ارباب شلیک کند، استقلال"

موشک‌های سپاه استقلال ایران را رقم می‌زنند

 

پرچم حزب الله در دستان تحلیلگر بی بی سی

در زیر می توانیدتصویری از این تحلیلگر را مشاهده کنید که در راه پیمایی روز قدس در لندن با حمل پرچم حزب الله حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام می دارد.

موشک‌های سپاه استقلال ایران را رقم می‌زنند

 گفتنی است این مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی چندی پیش با حضور اینترنتی در برنامه جهان آرا  به ابعاد حمله تروریستی تهران پرداخت که با بازخوردهایی در داخل و خارج مواجه شد.

 

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.