صحبت‌های جالب شهید لاجوردی با عضو گروهک منافقین +صوت

اقدامات اسدالله لاجوردی در راه اجرای قانون باعث کینه دشمنان و منافقین نسبت به او شد و سرانجام در همین راه به شهادت رسید.

صحبت‌های جالب شهید لاجوردی با عضو گروهک +صوتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اول شهریور سالروز شهادت اسدالله لاجوردی به دست گروهک تروریستی منافقین است. شهید لاجوردی در چنین روزی در سال 1377 به دست دو تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق در محل کارش در بازار تهران به شهادت رسید. وی مدتی دادستان انقلاب بود و مدتی نیز ریاست زندان اوین را بر عهده داشت.

زمانی که ریاست زندان اوین را عهده‌دار بود، اصرارش بر پایبندی به قانون و اجرای عدالت باعث شد برخی این روند را برنتابند و وی طی برنامه‌ای از پیش تعیین شده مجبور به استعفا شد. فعالیت‌ها و اقدامات این شهید بزرگوار کینه‌ای عمیق از او بر دل دشمنان انقلاب به‌ویژه منافقین نشانده بود و سرانجام در یکم شهریور 19 سال پیش به دست همین افراد کوردل به مقام شهادت نائل آمد.

فایل صوتی زیر بخشی از تلاش منافقین برای کسب اطلاعات از شهید لاجوردی را نشان می‌دهد. در این فایل صوتی، یکی از اعضای مجاهدین خلق سعی دارد از طریق مکالمه تلفنی، شهید لاجوردی را تخلیه اطلاعاتی کند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۰ دی ۱۳۹۷
رحمت خدا بر این شهید عزیز