بادامکی: بازیکنان سیاه جامگان آماده موفقیت هستند/ کی روش نیازی به تعریف و تمجید ندارد

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: هرچند تیم ما برای لیگ هفدهم به جوان گرایی رو آورده اما این بازیکنان آماده موفقیت هستند.

بادامکی: بازیکنان سیاه جامگان تشنه موفقیت هستند/ کی روش نیازی به تعریف و تمجید نداردحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات آماده سازی خوبی را انجام می دهیم و قرار است اواخر هفته جاری برای برگزاری اردو به《گرین پارک》 ترکیه برویم. این اردو می تواند در افزایش هماهنگی بازیکنان سیاه جامگان تاثیر زیادی داشته باشد.

وی افزود: پس از بازگشت از اردوی ترکیه هم چند بازی دوستانه برگزار می کنیم تا از همان ابتدای لیگ برتر با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم.

بادامکی درمورد بحث تمدید قرارداد گوران یرکوویچ و محمدرضا خانزاده با سیاه جامگان گفت: آن ها جز بازیکنان موثر فصل گذشته سیاه جامگان بودند و بدون شک تمدید قرارداد گوران و خانزاده می تواند به تیم ما کمک کند. یرکوویچ با به ثمر رساندن گل های زیاد و خانزاده با عملکردی خوب در خط دفاع سیاه جامگان، در بقای این تیم در لیگ برتر تاثیرگذار بودند.

وی درباره جوان گرایی تیم سیاه جامگان در لیگ هفدهم بیان کرد: شاید بازیکنان ما کم تجربه باشند اما تشنه موفقیت هستند و همین موضوع احتمال نتیجه گیری سیاه جامگان در لیگ برتر را افزایش می دهد. در کل سعی داریم نسبت به 2 فصل گذشته نتایج بهتری کسب کنیم و از این راه مردم مشهد را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد برگزاری بازی های تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: مشهد پتانسیل و امکانات زیادی دارد و باید شرایطی فراهم شود که پدیده و سیاه جامگان از امکانات این شهر استفاده کنند. قطعا برگزاری بازی های تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) سبب می شود تا تماشاگران بیشتری برای حمایت از آن ها به ورزشگاه بیایند. به دلیل مسافت طولانی ورزشگاه ثامن الائمه تا شهر، رفت و آمد برای هواداران سخت بود و آن ها نمی توانستند به صورت پرشور از تیم های شهرشان حمایت کنند.

بادامکی درباره عملکرد کارلوس کی روش در تیم ملی ایران تصریح کرد: کی روش نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. کارنامه عالی وی در ایران، همه چیز را مشخص می کند و شک نداشته باشید اگر مسئولان از برنامه های کی روش حمایت و امکانات لازم را برای تیم ملی فراهم کنند، در جام جهانی هم نتایج خوبی می گیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار