کرمان؛

یاد شهید "بهشتی" و یارانش فراموش نمی شود

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان گفت: هفت تیر یادآور خاطره دلیر مردان بزرگیست که نامشان به واسطه خدمات و جان فشانی هایشان، همواره ماندگار است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور دامغانی هفتم تیر را یادمان اساتید و عالمان در راه احیای سنن پاک و جاودانه الهی و تحکیم بنای توحید، اخلاق، آزادی، عدالت و برابری در جامعه اسلامی دانست.

وی افزود: این روز یادآور خاطره دلیر مردان و انسان های بزرگی است که نامشان به واسطه خدمات و جان فشانی هایی که برای انقلاب و کشور عزیزمان انجام داده اند، همواره ماندگار و یادگار است.

دامغانی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره ) در خصوص شهید والامقام بهشتی مبنی بر اینکه" بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار در چشم دشمنان اسلام بود" خاطرنشان کرد: این تشبیه حضرت امام از شهید بهشتی نشانگر نزدیکی ایشان به اصل انقلاب و ارائه خدمات بسیار بالا به انقلاب و مملکت است .

وی تأکید کرد: یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایشان هیچ وقت فراموش نمی شود و تا ابد دریاد و خاطره ها جاویدان می ماند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، امنیت و آسایس امروز در جامعه را مرهون رشادت ها و شهادت های این عزیزان و شهدای انقلاب دانست.

انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار