معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان از رشد ۱۰۰ درصدی جذب حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر در این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال ۱۱ هزار و ۶۴۰ حامی جدید در قالب طرح محسنین و اکرام ایتام جذب کمیته امداد شده اند؛ گفت: این تعداد حامی از طریق برنامه ماه عسل و برپایی پایگاه های جذب حامی در شب های قدر جذب این نهاد شده اند.
وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام به منظور حمایت از کودکان یتیم وطرح محسنین برای حمایت از خانواده های نیازمند دارای سرپرست بیمار ، ازکار افتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است، افزود: طرح اکرام ایتام از جمله طرح های موفق کمیته امداد است.
کریمیان زاده با اشاره به اینکه تمامی ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان دارای حامی هستند، تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۳۰۰ حامی جدید برای حمایت از فرزندان محسنین و یک هزار و ۳۴۰ حامی جدید نیز برای حمایت از ایتام در ماه مبارک رمضان جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه با جذب این تعداد حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان امسال تعداد حامیان این طرح ها به ۴۷ هزار و ۶۴۰ حامی افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: کمیته‌ امداد به عنوان نهاد حمایتی به تنهایی قادر به تامین تمامی نیازهای خانواده‌های نیازمند نیست که لازم است خیران و نیکوکاران برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر بیش از پیش یاریگر این نهاد باشند چرا که کمک های حامیان و خیران نیکوکار به نیازمندان نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانواده های مورد حمایت ایفا می کند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار