وزیر ارتباطات:

در دنیای فناوری هیچ کشوری منزوی نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دنیای کنونی دیگر هیچ کشوری نمی تواند منزوی بماند و پست می تواند حلقه ارتباطی خوبی برای گسترش ارتباطات باشد.

در دنیای فناوری هیچ کشوری منزوی نیست/ تاکید بر استفاده از فرصت‌های تکنولوژیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه با حضور دبیر کل اتحادیه پستی جهانی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران پُست 32 کشور جهان در هتل المپیک آغاز به کار کرد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات در این کنگره گفت: در عصر کنونی و دنیای فناوری سبک زندگی افراد دچار تغییراتی شده و برای پیشرفت باید از فرصت‌های تکنولوژی در عصر حاضر به نحو مطلوبی بهره برد.

وی به دولت الکترونیک به عنوان یکی از فرصت‌های دنیای فناوری اشاره کرد و اظهار داشت:  دولت الکترونیک فرصت مناسبی برای بخش‌های پستی است تا در این حوزه نقش پل ارتباطی را داشته باشند، همچنین زمینه‌های تجارت الکترونیک فراهم و این حوزه نیز در حال گسترش است که پُست نی میتواند در این بخش نیز نقش چشمگیری داشته باشند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: شرکت پست با ساختار جدیدی که پیش رو دارد می تواند مباحث حاکمیتی که در مواردی که بخش خصوصی تمایل به حضور ندارد، انجام دهد و پیشنهاد میشود نوآوری، یکپارچه‌سازی و توسعه دسترسی به خدمات در سه قالب فیزیکی، مالی و الکترونیکی مدنظر قرار گیرد.

واعظی با بیان اینکه در دنیای فناوری دیگر هیچ کشوری نمی تواند منزوی بماند، تصریح کرد: سرویس‌های پستی می توانند حلقه‌های ارتباطی را در این حوزه گسترش دهند و امیدوارم برگزار این کنگره موجب رشد در بخش پستی شود و قطعا جمهوری اسلامی از همکاری میان کشورهای عضو در این زمینه استقبال می کند.

گفتنی است در دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه از تمبر این کنگره با حضور دبیر اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه، دبیرکل جهانی آسیا و اقیانوسیه، وزیر ارتباطات و چند تن از مسئولان رونمایی شد.

در دنیای فناوری هیچ کشوری منزوی نیست/ تاکید بر استفاده از فرصت‌های تکنولوژی

رونمایی از تمبر کنگره اتحادیه آسیا و اقیانوسیه

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار