پژمان‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جریان‌های فساد اقتصادی پشت پرده معضل مواد مخدر قرار دارند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: اعتیاد یک جریان کاملا استعماری است و بسیاری از مفسدان اقتصادی و کشورهای استعمارگر پشت آن قرار دارند.

نصرالله پژمان‌فر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و عملکرد متولیان مبارزه با آن گفت:‌ ملاک ما برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها آمار و ارقام ارائه شده از سوی آنان و پول‌های خرج شده نیست بلکه باید به نتایج فعالیت آنان توجه کرد.

وی ادامه داد: معتقدم زحمات متولیان عرصه مبارزه با مواد مخدر نباید نادیده گرفته شود، اما یکی از واقعیت‌های تلخ جامعه ما دسترسی آسان افراد به ویژه جوانان به مواد مخدر، پیچیده‌تر شدن این معضل اجتماعی و پایین آمدن سن اعتیاد است.

پژمان‌فر تصریح کرد: درست است که ریشه این معضل در اغلب موارد به خارج از کشور و آن سوی مرزها برمی‌گردد اما وقتی سازمانی با هدف براندازی چنین معضلاتی راه می‌افتد و نظام آن نهاد را به عنوان مسئول این امر قرار می‌دهد،‌ باید مسئله به نحو مطلوب‌تری حل و فصل شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت:‌ وقتی می‌بینیم مشکل مبارزه با مواد مخدر پیچیده‌تر از گذشته شده و وسعت بیشتری در جامعه پیدا کرده است، معنایش این است که یک جای کار می‌لنگد.

نماینده مردم مشهد با تأکید بر اینکه برای مبارزه با مواد مخدر اراده جهانی وجود ندارد، اظهار داشت: متأسفانه شاهدیم که بسیاری از کشورهای استعمارگر و جریان‌های فساد اقتصادی مبادرت به تولید مواد مخدر صنعتی و کاشت و برداشت آن به صورت سنتی می‌کنند که اسناد وجود این گروه‌های فساد در پشت پرده گسترش مواد مخدر موجود است.

وی با بیان اینکه امروز هیچ کسی تردید ندارد که موضوع اعتیاد یک جریان کاملا استعماری است، خاطرنشان کرد:‌بسیاری از کشورهای پیشرفته به ویژه استعمارگر عامل اصلی توسعه و گسترش روزافزون مواد مخدر هستند که با وجود آن که خودشان هم دامن گیر این معضل شده‌اند اما  منافع خود را در توسعه مواد مخدر می‌بینند.

انتهای پیام/ 

موضوع اعتیاد یک جریان کاملا استعماری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار