آغاز همکاری سنگاپور و آلمان، در بخش‌های جدید امنیت سایبری

نخست‌وزیر سنگاپور، اخیراً طی سفری به آلمان، با مقامات این کشور، به توافقی جامع، در راستای گسترش همکاری‌های سایبری دو کشور، دست یافته است.

آغاز همکاری سنگاپور و آلمان، در بخش‌های جدید امنیت سایبریبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛لی هسین لونگ (Lee Hsien Loong)، نخست‌وزیر سنگاپور، طی دیدار رسمی خود با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، اعلام کرد که سنگاپور و آلمان، طی گفتگوهای اخیر خود و در پی سفر نخست‌وزیر سنگاپور به آلمان، به توافق‌های جامعی در زمینه‌ی گسترش همکاری‌های امنیت سایبری و فناوری‌های مالی، دست یافته‌اند.

از جمله دیگر موارد مورد توافق میان طرفین مذاکرات نیز، می‌توان به عرصه‌های تولیدات صنعتی دیجیتالی، تحقیق و توسعه، منابع انرژی پایدار و ابتکارات ملی فناورانه اشاره کرد.

سازمان امنیت سایبری سنگاپور (CSA) و وزارت امور خارجه آلمان، در طول این گفتگوها، طرفین توافقنامه‌ی مشترک همکاری‌های امنیت سایبری دو کشور بودند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از جزییات مذاکرات، این توافق مسائلی از جمله تبادل اطلاعات، مانور و تحقیقات مشترک و گسترش نوآوری در فضای مجازی را در بر خواهد گرفت.

 

سخنگوی سازمان امنیت سایبری سنگاپور نیز، در نشست خبری، از اقدام مشترک طرفین، جهت ترویج داوطلبانه‌ی هنجارهای مسئولیت رفتار دولتی در فضای مجازی، خبر داد.

 

بر اساس جدیدترین آمارهای تجاری منتشر شده، سنگاپور بزرگ‌ترین شریک تجاری آلمان در منطقه‌ی شرق آسیا به شمار می‌رود و آلمان نیز، بزرگ‌ترین حجم مبادلات تجاری با سنگاپور را در میان کشورهای اتحادیه اروپا دارد.

منبع: سایبربان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار