سرمربی تیم اپه شمشیربازی:

انتظار چندانی از شمشیربازان در مسابقات جهانی نداریم

یعقوبیان به حضور سه ملی پوش شمشیربازی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: انتظار چندانی از آن ها برای کسب نتیجه نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  علی یعقوبیان سرمربی تیم اپه در گفت و گو با رادیو ورزش درباره آخرین وضعیت تیم ملی اپه گفت: اردوی تیم ملی از شنبه گذشته با حضور 8 شمشیرباز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده است. 3 نفر از این شمشیربازان از جمله محمد رضایی، محمد اسماعیلی و طاهر آشوری که در مسابقات قهرمانی آسیا نیز حضور داشتند به مسابقات جهانی لایپزیک اعزام می شوند. بعد از آن این 3 نفر دوباره به اردوها اضافه می شوند و اردوهای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از اوایل مرداد زیر نظر سرمربی ازبکستانی که به زودی به تیم می پیوندد آغاز می شود.

وی درباره مسابقات جهانی اپه اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان بعد از المپیک از بالاترین سطح برخوردار است. کشورها با تمام قوا در این رقابت ها حضور می یابند و میدانی برای کسب تجربه و ریسک کردن نیست. امیدوارم شمشیربازان نتایجی در شان شمشیربازی ایران کسب کنند. البته انتظار زیادی از ملی پوشان نداریم اما سعی می کنیم میان 16 یا 32 شمشیرباز برتر قرار بگیریم تا امید ها برای کسب مدال در جاکارتا قوی تر شود.

یعقوبیان ادامه داد: اردوهای تیم ملی اپه از فروردین آغاز شده است. اردوی مشترکی با اوکراین داشتیم. ماه گذشته نیز در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتیم و به آمادگی خوبی رسیده ایم. امیدوارم با حمایت رئیس فدراسیون کشتی شمشیربازی به جلو حرکت کند. ما هدف گذاری های بلندمدتی انجام داده ایم و برای المپیک 2020 و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به فکر مدال هستیم.

وی درباره سرمربی جدید تیم ملی اپه خاطر نشان کرد: وی مربی درجه یکی نیست و با هزینه ای متوسط به ایران می آید. اما فکر می کنم در حال حاضر و با توجه به شرایط تیم ملی او بهترین گزینه است.

 

انتهای پیام/

اردوهای تیم ملی اپه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار