شیراز؛

دست رد مأموران پلیس فیروز آباد به رشوه ۵۰ میلیونی/ سارقان موتورسیکلت در دام پلیس

خبر‌های پلیس فارس در روز دوشنبه ۲۶ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص، ماموران کلانتری شهرستان شیراز یک نفر سارق به هویت "ذ– م" را دستگیر و متهم را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی استان و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد او دارای چند فقره سابقه به اتهام سرقت است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از این سارق سابقه دار به ۲۵ فقره سرقت اقرار کرد که صحنه‌های جرم بازسازی و تاکنون ۱۶ نفر از شکات شناسائی و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد.

سروقد تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دست رد مأموران پلیس به رشوه ۵۰ میلیون ریالی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان فیروزآباد، رشوه ۵۰ میلیون ریالی قاچاقچی کالا را رد کردند.
سرهنگ احمد رضا استوار رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: گروه گشت مأموران یگان امداد شهرستان فیروزآباد هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو وانت پراید مظنون و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۶ دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه آب سرد کن قاچاق و بدون مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مأموران پیشنهاد داد که مأموران ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سارقان موتورسیکلت در دام پلیس

فرمانده نیروی انتظامی آباده از دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت با ۸ فقره سرقت در خبر داد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی آباده گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان، دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو نفر سارق را دستگیر کردند.

زراعتیان ادامه داد: سارقان در تحقیقات فنی و پلیسی به ۸ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار