ولایتی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد؛

تلاش‌های روسای سابق دانشگاه آزاد ستودنی است/ فعالیت ۷۰ هزار استاد تمام وقت در دانشگاه آزاد

رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت ۷۰ هزار استاد تمام وقت در دانشگاه آزاد گفت: تلاش‌های روسای سابق دانشگاه آزاد ستودنی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اولین جلسه هیات رئیسه که صبح امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد یکی از دستاورد‌های ارزشمند نطام مقدس جمهوری اسلامی است که نفس گرم مقدس امام خمینی به عنوان پشتوانه و سران سه قوه در زمان حیات امام داشتند و در راس آنها مرحوم هاشمی زحمات زیادی کشیدندند.

وی با بیان اینکه آقایان جاسبی، میرزاده و نوریان هریک به سهم خودشان فعالیت‌های خوبی کردند، تصریح کرد: مردم هیچ ملتی به اندازه ایران طالب علم نیستند و اکنون از نظر تعداد دانشجو جز چند کشور اول دنیا هستیم. 

رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رهبری به دانشگاه آزاد عنایت ویژه‌ای دارند که باید این مرکز پاسخگوی علم و فناوری و اقتصاد دانش محور باشند،  قریب به ۷۰ هزار استاد و تمام وقت و خانواده‌ آنها و مردم ولی نعمت ما هستند که رابطه‌ای دور و نزدیک با این دانشگاه دارند و نگاه ما جهت گیری رهبری است. 

وی افزود: از امکانات دانشگاه آزاد استفاده بهینه شده و نباید افرادی که سال‌ها زحمت کشیدند کنار کشیده شوند و در این دانشگاه به روی همه باز است که باید از همه نخبگان استفاده کرده و از رشته های کاربردی برای تقویت این مرکز آموزشی استفاده کنیم. 

ولایتی یادآور شد: دانشگاه آزاد از پول مردم ساخته شده است و آقای نوریان به سمت دبیرکلی هیات موسس باقی می‌مانند و افراد مختلف بدون دلیل از این دانشگاه کنار گذاشته نمی شوند که من امیدوارم شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس جدید دانشگاه آزاد را تایید کند. 

 انتهای پیام/ 

 «فرهاد رهبر» به عنوان رئیس دانشگاه آزاد انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار