همدان؛

ترخیص همه نوع کالا از گمرک همدان آزاد شد

مدیرکل گمرک استان همدان گفت: آمادگی ترخیص هرنوع کالا از گمرک استان همدان راداریم.

ترخیص همه نوع کالا از گمرک همدان آزاد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جمال خشوعی مدیر کل گمرک استان همدان در جلسه بازدید از روند ترخیص کالا در گمرک همدان افزود: راه اندازی واجرای دقیق سامانه جامع امور گمرکی طی دو سال اخیر نتایج مثبت ومطلوبی را به همراه داشته است.


وی با اشاره به رضایتمندی اکثرصادر کنندگان از اجرای موفق این طرح جامع درسرعت بخشی ترخیص کالا ادامه داد: گمرک استان آمادگی ترخیص هر نوع کالا را  دارد.

 خشوعی خاطر نشان کرد: در گذشته روند ترخیص کالا بشکل موردی بود اما هم اکنون با پیگیری ها گمرک وحمایت دستگاههای مربوطه  همه کالاها زیر پوشش گمرک قرار گرفته است.

این مسئول به عملکرد 4 ماهه استان اشاره کرد واظهار داشت: در 4 ماهه نخست امسال 50 میلیون دلار برابر با 280 هزار تن کالا از استان صادر شده است که نسبت به مشابه پارسال 30 درصد افزایش داشته ایم.

وی با بیان اینکه کالاهای وارداتی بیشتر مواد اولیه و خطوط تولید بوده است یادآور شد:از ابتدای امسال تاکنون نیز 18 میلیون کالا وارد شده که برابربا 6 هزارتن بوده است که در این زمینه نسبت به مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته ایم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.