ارومیه؛

آغاز پذیرش طلاب جدید در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه گفت: پذیرش طلاب جدید برای سال تحصیلی حوزوی در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جواد ارجمندی از آغاز پذیرش طلاب در حوزه علمیه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران و همچنین برخورداری از سلامت جسمی و روحی از جمله شرایط عمومی و اولیه جذب طلاب است.

وی افزود: نداشتن منع قانونی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی از دیگر شرایط مهم پذیرش در حوزه علمیه امام خمینی (ره) بوده که ضروری است داوطلبین قبل از اقدام به ثبت نام در این رابطه اطمینان لازم را بدست بیاورند.

ارجمندی با اشاره به جزئیات ثبت نام از داوطلبین ورود به حوزه خاطر نشان کرد: پذیرش طلاب بدون آزمون و تنها با شرط معدل و قبولی در مصاحبه صورت می‌گیرد که برای مدرک دیپلم و بالا‌تر حداقل معدل 16 و برای سیکل حداقل معدل 17 حائز ورود به حوزه می‌شوند.

وی با تاکید بر این نکته که ثبت نام از داوطلبین صرفا بصورت حضوری انجام می‌پذیرد گفت: فرآیند ثبت نام در محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) واقع در خیابان اقبال جنب مسجد جامع از تاریخ 31 تیرماه آغاز شده و تا 10 مرداد ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره تلفن 04432225316 حوزه تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ب

  

ثبت نام حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه از تاریخ 31 تیرماه آغاز شده و تا 10 مرداد ادامه خواهد داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.