کرمان؛

محوطه هتل ها واماکن گردشگری کرمان زیباسازی می شوند

مشاور گردشگری شهردار کرمان گفت: در راستای رسیدن به چشم‌انداز 1404 کرمان بر محور گردشگری، زیباسازی و بهسازی محوطه اطراف اماکن اقامتی و تاریخی در دستور کار قرار گرفت.

محوطه هتل ها واماکن گردشگری کرمان زیباسازی می شوندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابوذر نیکبخت با اشاره به آغاز اجرای طرح بهسازی و زیباسازی فضای سبز مقابل هتل ها و مهمانسراهای اصلی و مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی شهر کرمان افزود: مجموعه مدیریتی شهر کرمان، با اجرای پروژه های خرد و کلان عمرانی، در صدد فراهم کردن زیرساخت های صنعت گردشگری در کرمان است.

وی از اجرای پروژه عظیم بهسازی بافت تاریخی کرمان با عنوان "محور گردشگری" خبر داد وافزود: کف سازی و بدنه سازی بازار، مرمت مدرسه بانو حیاتی، بدنه سازی میدان شهدا، بهسازی میدان توحید، مرمت مقبره خواجه اتابک، قبه سبز، حمام باغ لـله و غیره از اقدامات شهرداری در حوزه احیای بافت تاریخی و توسعه صنعت گردشگری است.

وی با اشاره به ضرورت وجود زیرساخت‌های لازم برای توسعه این صنعت تاکید کرد: بهسازی و زیباسازی محوطه اطراف اماکن اقامتی و گردشگری و احداث فضاهای تفریحی و اقامتی جدید مانند دریاچه جنگل قائم، بوستان جبلیه و بوستان طبیعت در مسیر گردشگران داخلی و خارجی نشانه توجه شهرداری کرمان به همه ابعاد گردشگری است.

وی همچنین به ایجاد 2 بوستان با طراحی زیبا و جدید در اطراف هتل پارس یکی از هتل های بزرگ و اصلی شهر کرمان در منطقه دو شهری برای نوروز امسال اشاره کرد و از استقبال خوب مسافران از این بوستان ها خبر داد.

انتهای پیام/ح

محوطه هتل ها واماکن گردشگری کرمان زیباسازی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار