معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان:

اولین همایش بین‌المللی گفتمان دینی دانش‌آموزی در لرستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان: استان لرستان بهمن ماه امسال میزبان نخستین همایش جهانی گفتمان دینی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: برای نخستین بار استان لرستان میزبان اولین همایش جهانی گفتمان دینی در بهمن ماه امسال خواهد بود.

اولین همایش بین‌المللی گفتمان دینی دانش‌آموزی در لرستان

وی افزود: دانش‌آموزان ایران به همراه دانش آموزان ۱۵ کشور جهان آثار خود از قبیل: دل نوشته، شعر، پژوهش، سرود و مقاله را در کارگروه‌های مختلفی از جمله عفاف و حجاب و آزادی بیان می‌کنند و در معرض دید عموم قرار می دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در خصوص شکل گیری این همایش گفت: طرح این حرکت در عید مبعث دو سال گذشته به تاسی از ارسال نامه پیامبر اکرم (ص) به سران کشور‌های مختلف در جهت معرفی دین اسلام به وزارتخانه ارسال و امسال مصوب شد.

یوسفوند گفت: با توجه به جو اسلام هراسی و شیعه هراسی در جهان امروز، همایش گفتمان دینی با هدف معرفی ظرفیت، توانمندی و زیبایی‌های دین اسلام برگزار می‌ شود.

وی شروع ارسال آثار را همزمان با شروع سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ ذکر کرد و افزود: همایش گفتمان دینی در کنار مسابقات بین‌المللی جهان اسلام با حضور دانش آموزان دوره متوسطه بهمن ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

لرستان میزبان اولین همایش بین‌المللی گفتمان دینی دانش‌آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.